Skip to main content

Dank voor jullie advies. Werken de Experia Wifi's ook met de nieuwe Box 12?

Nog niet. De 12 krijgt nog een update waardoor die wel gaat samenwerken met de Experia WiFi's. 

Is er al bekend wanneer deze update komt? ik heb gisteren de v12 geïnstalleerd gekregen en 2 experia wifi punten erbij geïnstalleerd. Echter, omdat ze nog niet samenwerken hangt er 1 in de meterkast naast de v12. Moet ik een 3e kopen voor de zolderverdieping of kan ik op korte termijn de update verwachten en 1 experia wifi van de meterkast naar de zolder verplaatsen?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. Afgesplitst van dit topic

Hoi @jos5232, welkom hier. 

Goede vraag, waar ik je niet exact een antwoord op kan geven. Ik vermoed ergens begin volgend jaar. 

En de 12 en de Superwifi's werken wel naast elkaar. Dan kan je een naar de zolder verplaatsen. Je hebt dan alleen twee netwerken, misschien is dat tijdelijk een oplossing. 


En de 12 en de Superwifi's werken wel naast elkaar. Dan kan je een naar de zolder verplaatsen. Je hebt dan alleen twee netwerken, misschien is dat tijdelijk een oplossing. 

Dat kan met de Experia WiFi's ook, daar hoef je geen "super"WiFi's voor aan te schaffen.


Inderdaad. Volgens mij zit er geen verschil tussen de SuperWiFi's of Experia WiFi's. Als het met de SuperWiFi's kan, dan kan het ook met de Experia WiFi's. 


Inderdaad. Volgens mij zit er geen verschil tussen de SuperWiFi's of Experia WiFi's. Als het met de SuperWiFi's kan, dan kan het ook met de Experia WiFi's. 

Mits je een netwerkkabel naar zolder kunt trekken want dat is natuurlijk wel een klein verschil. :sunglasses:


Ik zie het. Bedankt heren. Ik heb om een of ander reden SuperWiFi’s gelezen in plaats van Experia WiFi's. Excuses.