Skip to main content

Op de modem is de update 0200141 WA IPv6

15-05-2019 aanwezig migratie van Telfort? 

De update doet het niet. Uit en weer aan gezet.

Is deze modem verouderd? Werkt verder oké.

Zou nieuw ip adres krijgen. Bij geen update binnen 3 mnd geen verbinding. Per Email KPN ontvangen. Glasvezel.

 

 

Hoi @Berti Baste, welkom bij ons op het forum. Jouw verbinding wordt momenteel technisch gemigreerd inderdaad. Ik weet niet wat je bedoelt met die datum van 2019, maar die heeft hier niets mee te maken. Wat je bedoelt met "0200141 WA IPv6” is me ook niet helemaal duidelijk, gebruik je een eigen modem? 

Jouw verbinding kan sinds 8 juli de nieuwe firmware binnenhalen voor de Experia Box, als de V8 's nachts is aangesloten tussen 01.00 en 06.00. Het modem is niet verouderd, die blijft gewoon werken als de nieuwe firmware er op staat.

Als je een eigen modem gebruikt kan je die ook blijven gebruiken, nadat die is ingesteld voor het KPN netwerk. We hebben hiervoor een pagina op onze website: Eigen modem instellen en gebruiken. Ook heeft wjb een handig forumtopic hiervoor geschreven: Gebruik een eigen router i.p.v. de Experia Box.


Ik gebruik de modem van Telfort. Is overgegaan in KPN. Datum van laatste firmware. In de modem staat nu system- uptime 3days 04:41:27.  Runtime code version 

0200.141.W4 (15.05.2019-10:52:36)

Boot code version v.300.06c

Hardware Version: R02.

ik ga er vanuit dat de modem up-to-date is. 


Dat is niet de nieuwste versie voor de V8, na de migratie hoor je versie 02.00.142W4 te hebben. Staat het modem elke nacht aan? Heb je die al eens een herstart en/of reset gegeven?


De modem stond s'nachts aan. Had eerst stekker eruit gehaald 10 minuten geen update s'nachts, nu net met pinnetje gedaan en alsnog herstart. Update heeft plaatsgevonden en alles is verder oké.

0.200.142.W4  staat er inmiddels op. Bedankt voor de informatie. 


Helemaal goed, dan is het modem nu bijgewerkt en zal de migratie afronden :slight_smile: Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.