Skip to main content

Goedemorgen,

Is er al iets bekend over de update die zou plaatsvinden zodat de v12 meedoet in het mesh netwerk van de superwifi punten?

Alvast bedankt

Hallo @Louwers1 

In dit topic (klik hier) zegt KPN moderator @Erik_ 

Na de update volgend jaar zal de Box 12 de mesh ondersteunen

en

De verwachting is in de eerste helft van het jaar. Maar verder dan dat kan ik op dit moment nog niet specificeren. Zodra we zelf meer weten plaatsen we het ook op het forum.


In het kader van domme vragen bestaan niet. Zolang die update nog op zich laat wachten kan je dan al wel een SuperWiFi punt bedraad aansluiten op de KPN box v12 waarbij je WiFi van KPN box niet hoeft uit te schakelen en dat devices automatisch switchen? Of geldt de mesh-probleem ook voor een ‘extra access point’ via ethernet kabel?


Hallo @Louwers1 

In dit topic (klik hier) zegt KPN moderator @Erik_ 

Na de update volgend jaar zal de Box 12 de mesh ondersteunen

en

De verwachting is in de eerste helft van het jaar. Maar verder dan dat kan ik op dit moment nog niet specificeren. Zodra we zelf meer weten plaatsen we het ook op het forum.



Hoi RBxx,

Bedankt voor je antwoord, hoop dat dit snel gaat gebeuren zodat ik geen 3e wifi punt hoef te bestellen.

mvg,

Brian


Hoi @mkoeneman 

Meshing werkt ook tussen bedraad aangesloten SuperWiFi’s, maar de Box 12 ‘meshed’ niet. Zonder de mesh update loop je de kans, dat een device blijft “hangen” aan de Box 12 terwijl je in de buurt staat van een accesspoint met een sterker signaal. Het werkt dus wel, maar je zal soms handmatig moeten switchen.


Reageer