Skip to main content
Vraag

Upgrade naar 4 Gbit/s nog niet verwerkt

• May 14, 2025
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

ik heb naar 4gbits geupgrade en mijn download haalt niet boven 1400 en upload haalt max 3400 

ik heb een cat7 kabel en het op de 10/4g poort aangesloten wat zou het zijn?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Hi ​@Predict, ik denk graag mee. 

Als je inlogt in Mijn KPN, zie je dan ook dat de hogere snelheid actief is? Dit lijkt me wel aangezien de uploadsnelheid wordt gehaald. Zo ja, zou je het glasvezelkastje eerst 30 seconden stroomloos willen maken en daarna ook de modem? Zou je voor de zekerheid ook een andere kabel willen proberen? 

• Auteur
  • Topper
  • May 16, 2025

Hi ​@Predict, ik denk graag mee. 

Als je inlogt in Mijn KPN, zie je dan ook dat de hogere snelheid actief is? Dit lijkt me wel aangezien de uploadsnelheid wordt gehaald. Zo ja, zou je het glasvezelkastje eerst 30 seconden stroomloos willen maken en daarna ook de modem? Zou je voor de zekerheid ook een andere kabel willen proberen? 

kabel is gloednieuw en ja ik ga dat is even proberen heb namelijk gereset omdat het steeds paars brande maar nu is het weer normaal met zelfde snelheid dan

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26

Is het nog gelukt met een andere kabel? En heb je ook kunnen kijken of het in Mijn KPN ook actief staat?