Skip to main content
Ik heb momenteel alles-in-1 standaard en ik wil dit graag upgraden naar premium, hoe kan ik dat eenvoudig doen?
Goedemiddag @Jellerog. Welkom op het forum! Je kan het Alles-in-1 pakket wijzigen in Mijn KPN. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Mocht je er niet uitkomen, dan kan ik je ook verder helpen. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s) en een berichtje in dit topic? Ik hoor graag van je of het gelukt is.
Hi Vikash, bedankt voor je reactie. Via deze pagina kan ik alleen het gratis zender pakket wijzigen. De optie om te upgraden van standaard naar premium zie ik hier niet bij staan.
Als je inlogt op Mijn KPN en kiest voor "Thuis" kan je onderaan de pagina kiezen voor "Abonnement wijzigen".



Hier kan je het abonnement wijzigen.





Mocht het niet lukken om het pakket te wijzigen, dan hoor ik dat graag van je. Ik zal het abonnement dan voor je wijzigen.
Gevonden! Dank je!
Wat goed om te lezen dat het toch nog gelukt is. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we dat graag van je!

Reageer