Skip to main content
Op 24-5-2019 is onze straatkast geüpgraded. Volgens netco-fpi-info.fourstack.nl een maximaal haalbare snelheid van 83Mbit/s mogelijk. Dit is aanzienlijk meer dan dat ik nu heb (13Mbit/s Ik merk hier nog niets van en vraag me af hoe lang het duurt voordat de klant van deze verbeterde snelheid gebruik kan maken.



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

Goede vraag, Rudie! Dat kan een van twee dingen zijn. De eerste mogelijkheid is dat de kast al wel fysiek klaar is gemaakt voor de upgrade, maar dat er softwarematig nog wat gedaan moet worden. In die gevallen kan het nog enkele weken duren voor de snelheid daadwerkelijk wordt vrijgegeven. De tweede mogelijkheid is dat jou verbinding actief op een ander type gezet moet worden om gebruik te kunnen maken van de nieuwe snelheid.



Je profiel is gelukkig al ingevuld, dus ik heb gelijk voor je kunnen kijken. Bij jou is het tweede geval van toepassing. Dus we moeten hier je verbindingstype wijzigen. Normaliter zo gedaan, maar we hebben onlangs een systeemverandering gehad, dus ik moet even uitzoeken hoe we dit nu gedaan krijgen. Ik kom er zo snel mogelijk bij je op terug.
Dank je wel voor jouw reactie, we wachten af
Goed nieuws, het is gelukt! Ik heb het voor je gewijzigd. Daar krijg je per e-mail een bevestiging van. Het verandert verder niets aan de inhoud van je abonnement, de prijs, je contractstermijn. Het enige wat veranderd is waar je in de centrale op ingeplugd zit. En dat ompluggen in de centrale zal op 13 juni worden uitgevoerd. Vanaf dan gaat je snelheid omhoog naar de 83 Mbit. Je kunt op dat moment dan ook, als je zou willen, je ene Digitenne ontvanger omruilen voor een interactieve.


Top Erik

mijn dag is weer goed gemaakt , zeker met het digitenne ontvanger ga ik iemand heel blij mee maken 👍👍👍👍👍
hoi

nog een vraagje , krijgt iedereen in de straat bij ons sneller internet of moet iedereen dit apart aanvragen .(mijn buurman had nog geen @mail gekregen vandaar).
Ik verwacht dat de meesten dit expliciet zullen moeten aanvragen. Als ze in een zelfde situatie zitten als jij, dan hebben ze op dit moment een ADSL2+ verbinding, en die moet dan (door ons) omgezet worden naar VVDSL. Laat ze wel eerst even via fourstack controleren of de nieuwe snelheid ook voor hun genoemd wordt. Zo ja, dan kunnen ze contact opnemen en kunnen we dit regelen. Kan ook via de telefonische klantenservice, chat of de andere online kanalen, maar ze zijn hier natuurlijk ook van harte welkom 🙂
Dank je wel Erik ,

ga er mee aan de slag .



Fijn weekend