Skip to main content
Beantwoord

Upgrade van mijn glasvezel noodzakelijk?

• October 14, 2020
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

EVL
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Hallo,

Op dit moment heb ik al een actieve glasvezel verbinding bij KPN. Ga binnenkort mijn contract omzetten naar KPN Hussel icm met een snelheidsverhoging. (100 naar 200Mbit) Nu geeft men aan dat hier een monteur voor langs moet komen maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik heb tenslotte al glasvezel. 

Klopt het dat hier een afspraak met de monteur voor gemaakt moet worden?

Alvast dank voor de reactie.

Ed

Beste antwoord door TFHFony

Hallo,

Op dit moment heb ik al een actieve glasvezel verbinding bij KPN. Ga binnenkort mijn contract omzetten naar KPN Hussel icm met een snelheidsverhoging. (100 naar 200Mbit) Nu geeft men aan dat hier een monteur voor langs moet komen maar dat kan ik mij niet voorstellen. Ik heb tenslotte al glasvezel. 

Ed

Voor een overstap naar 200mbit is er een goede kans dat bij jou de NTU vervangen moet worden door een Gigabit model.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

TFHFony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • October 14, 2020

Hallo,

Ed

Voor een overstap naar 200mbit is er een goede kans dat bij jou de NTU vervangen moet worden door een Gigabit model.

EVL
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 14, 2020

Helder, bedankt :thumbsup: