Skip to main content

Beste KPN,

 

Is er al bekend wanneer mijn wijkcentrale een upgrade krijgt. vorige week stond er op de fourstack website dat er 31-05-2020 een upgrade zou plaatsvinden. Echter is deze informatie nu weer verdwenen.

Zouden jullie AUB kunnen kijken of er een upgrade gepland staat?

postcode is: *****

huisnummer is *****

mvg Gyan Panday  

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hoi het ziet er naar uit dat de upgrade is uitgesteld of vervallen. Wellicht door het coronagebeuren. Je kunt je hier inschrijven om op de hoogte gehouden te worden. Dit is de netwerkbeheerder die de upgrades regelt. https://www.kpnnetwerk.nl/


Hi Joep1965,

De kpnnetwerk website is gericht op de aanleg van glasvezel. 

Ik zie dat in mijn woning de komende 5 jaar niet gebeuren.  Een upgrade van de wijkcentrale is naar mijn mening de enige optie voor sneller internet.


Ook de status van eventuele upgrades van het kopernetwerk worden daar aangegeven weet ik uit ervaring:wink: 


Ik ben al meer dan een jaar aangemeld op deze site. Voorheen was dit de reggefiber website. Ook daar had ik me ingeschreven voor hun nieuwsbrief. Ik heb van kpnnetwerk nooit een update ontvangen. Ook niet toen vorig jaar pair bonding beschikbaar kwam op mijn adres. Dus verwacht niet een update over een upgrade. Ben gewoon erg benieuwd of iemand van het kpn webcare team kan kijken of er meer infomatie bekend is. 


@gpanday Op dit moment zie ik inderdaad ook geen geplande updates staan. KPN Netwerk is wel verantwoordelijk voor het melden van de koper upgrades. Waarom de genoemde datum is verdwenen kan ik helaas niet zeggen, je zou daarvoor eventueel contact op kunnen nemen met KPN Netwerk via de door @Joep1965 genoemde pagina.