Skip to main content

@Erwin_ We hebben een 1Gbit glasvezel verbinding maar het loopt asynchroon. De download gaat over de 900Mbit/s maar de upload blijft op of onder de 500Mbit/s hangen

Ik heb de glasvezel box 30 seconden stroomloos gemaakt, het modem uitgezet en vervolgens de boel weer opgestart maar er is geen verschil.

 

Ik heb nog even je postcode en huisnummer nodig. Kun je die in je profiel zetten, @JohanTattooPromo . 

Geef je mij daarna hier een seintje.

 

 

@Ik_Combineer Ik zie de laatste tijd relatief veel van dit soort issues met die upload. Herken jij het ook? 


@Erwin_ Profiel is aangevuld


@Ik_Combineer Ja dat valt wel op.


Nee eigenlijk niet, maar ik denk dat als dit een issue is het ook op afstand kan worden opgelost waardoor wij als monteur er weinig van merken.

Maar op mijn metingen op 1gig lijnen zijn altijd wel synchroon.


Leuk je even gesproken te hebben, @JohanTattooPromo .  

Profiel staat hier goed.   Wat er dan precies misgaat? Ik krijg mn vinger er nog niet achter.

We hebben afgesproken dat je nog een factory default gaat proberen. Als dat geen verbetering geeft, laat het mij hier even weten. Dan zorg ik dat er een monteur komt kijken. 

 


@Erwin_ Een factory reset was de oplossing, na de reset up en down 950Mbit/s


@JohanTattooPromo Goed om te weten. Dan had de router dus moeite om dat te snappen zonder reset.  Fijn dat je het wilde proberen en het nu ook werkt.Â