Skip to main content

Inmiddels enkele weken glasvezelinstallatie geactiveerd. KPN speedtest uitgevoerd. Resultaten Upload 46,9 met Ping 3, Download 35,6 met Jitter 1. Deze resultaten zeggen mij niets in relatie tot wat het moeten/kunnen zijn. Ook de begrippen Ping en Jitter zijn voor mij abracadabra.

Hoi @47Steov . Welkom op het forum.

Mag ik vragen wat de reden is dat je een snelheidstest doet? Ervaar je problemen met de diensten? Of vind je het traag?

Ik vermoed dat je deze snelheidscheck draadloos hebt gedaan, klopt dat? 

Kun je jouw profiel aanvullen en mij vervolgens hier een seintje geven? Dan kan ik voor je kijken welke snelheden er bij jouw abonnement horen.

Als we die trouwens goed willen testen zal dat altijd met een kabel moeten gebeuren. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Sorry corona probleempje. Niks ingewikkelds. Heb na installatie glasvezel speedtest gedaan (draadloos) en de scores op het forum gepubliceerd met de simpele vraag of deze scores hoog of laag zijn en/of op z'n minst bekend voorkomen. Dus graag niet te moeilijk allemaal. 


@47Steov : je ping en je jitter zijn prima. Ping zegt iets over de kwaliteit van de verbinding. Des te lager, des te beter. 

Wat je up en download snelheid betreft kan ik lastig een inschatting maken.  De snelheden die je noemt zijn prima, als het gaat om lekker soepel internetten. Maar stel dat jij voor een snelheid van 200 of zelfs 500 betaalt haal je er niet veel rendement uit. Voor een standaard abonnement zijn dit prima snelheden.


Beste Erwin, meer wilde ik niet weten over mijn standaard abo. Dank!