Skip to main content
Beantwoord

Upload-/downloadsnelheid 4K glasvezel...100mbit volgens MijnKPN??

• September 5, 2019
  • 2 reacties
  • 113 keer bekeken

Titel van mijn vraag zegt t al denk ik. Kan KPN controleren wat er op mijn abonnement aan de hand is? Waarom geen 200 mbit download en 20 mbit upload snelheid in mijn abonnement?

Beste antwoord door Bart_

Hallo @BvK71 Ik denk dat het foutje in MijnKPN is: ik heb je verbinding net bekeken en je krijgt gewoon de snelheid van 200 mbit die bij je abonnement hoort. Het is waarschijnlijk een weergaveprobleem in MijnKPN. Je kunt ook even een bekabelde speedtest doen om het zelf te controleren.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 6, 2019
Hallo @BvK71 Ik denk dat het foutje in MijnKPN is: ik heb je verbinding net bekeken en je krijgt gewoon de snelheid van 200 mbit die bij je abonnement hoort. Het is waarschijnlijk een weergaveprobleem in MijnKPN. Je kunt ook even een bekabelde speedtest doen om het zelf te controleren.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 6, 2019
Je kunt ook even een bekabelde speedtest doen om het zelf te controleren.
En gebruik een beetje een recente pc / laptop met een gigabit netwerkadapter. Anders ist logisch dat je niet verder komt dan 100 mb 🙄