Skip to main content
Beantwoord

Uploadsnelheid bijna 0

• February 21, 2021
  • 2 reacties
  • 106 keer bekeken

BastiaanTreep
Nieuwkomer

Sinds vanmiddag is de uploadsnelheid plotseling heel laag geworden, het is bijna 0 zelfs. De downloadsnelheid is overgens wel gewoon goed. Wat kan je doen om dit probleem te verhelpen? Ik heb al de stroom van het glasvezelkastje gehaald, maar dat had geen effect. Hulp is nodig!

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen @BastiaanTreep, welkom!

Ik lees dat jouw uploadsnelheid ineens enorm laag is, terwijl de downloadsnelheid wel goed is. Hoe heb je de snelheid gemeten en vanaf wat voor apparaat? Hoe is de snelheid als je deze (eventueel tijdelijk) via een kabel test? En welke andere apparaten staan er op dat moment aan? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @BastiaanTreep, welkom!

Ik lees dat jouw uploadsnelheid ineens enorm laag is, terwijl de downloadsnelheid wel goed is. Hoe heb je de snelheid gemeten en vanaf wat voor apparaat? Hoe is de snelheid als je deze (eventueel tijdelijk) via een kabel test? En welke andere apparaten staan er op dat moment aan? 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @BastiaanTreep, ik heb geen reactie meer van je gezien, ik hoop dat je eruit gekomen bent. Laat het anders gerust weten.