Skip to main content

Dag forum,

 

Sinds een aantal dagen is mijn uploadsnelheid ineens zeer traag. Volgens speedtest.net tikt ie moeilijk de 0.8mbps aan, terwijl dit voorheen rond de 10mbps was. Ik probeerde gister een wetransfer bestand te uploaden van 1gb en heb deze stop moeten zetten, omdat deze na 12 uur op nog geen 60% stond. Pc staat aan kabel en er is niks anders aan het uploaden.

 

Iemand enige ideeën?

Heb je glasvezel of koper? Heb je het modem al een keer terug gezet naar gereset?


@Joep1965, koper → aangesloten via DSL. Modem is gereset ^^


Hoi @Prachtgozer, welkom op ons forum!
Dat is wel érg langzaam! 
Kun je de snelheid ook eens testen met alle andere apparatuur ontkoppeld behalve je bekabelde computer en experiabox?

Ik kijk ook graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


 Kun je de snelheid ook eens testen met alle andere apparatuur ontkoppeld behalve je bekabelde computer en experiabox?

Ik kijk ook graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je de oorzaak/oplossing gevonden hebt. Anders hoor ik het graag!