Skip to main content

Goedemorgen, 

 

Probleem is ik krijg mijn upload niet hoger dan 150 154. Download is wel 923mb.

Wat ik al heb gedaan gewone reset 30 sec. Lange reset 5 minuten. Terug fabrieksinstellingen. Alle kabels er uit op 1 na. Ook nog via app stappen doorlopen. Wat kan ik nog meer doen. Oja ook nog cat kabels verwisseld voor nieuwe cat kabels 6 en 6a geprobeerd.

Upload blijft een stuk lager. 

Graag advies?

Hi @Sasenkat,

Meet je dit bekabeld? Of via de wifi? Je benoemt wel dat je nieuwe kabels geprobeerd hebt, maar ik wil daardoor niet onterecht de aanname doen dat je de meting uitvoert met een apparaat dat ook via een kabel aangesloten is 😉

Als je het nog niet gedaan hebt: geef ook even je glasvezelkastje een reset door hem voor een minuut of 2 van de stroom af te halen, kan best zijn dat het weer in orde is nadat de verbinding opnieuw tot stand is gebracht!


De cat kabels vervangen idd. Nieuwe kabels geprobeerd. Glasvezel kastje (kastje aan muur) meer dan 5 minuten uit gehad. De upload komt gewoon niet in de buurt.

Het is bekabeld internet. Maar ook via wifi is de upload niets vergeleken met de download de upload wanneer deze voor hier hoog is zit hij rond de 100 maar vaak 30 a 40 mb. Fabrieksinstellingen teruggezet. Modem idd ook van stroom af. Alle kabels eruit op 1 na.  Download is prima niks te klagen vaak 800 a 900.


Hmm, dan heb ik hier zelf niet direct een verklaring voor @Sasenkat 🤔

Dan wil ik je nu toch aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!


Reageer