Skip to main content
Beantwoord

UPNP 'System is busy' op Experiabox V9

  • March 2, 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een probleem dat vrij vaak voor schijnt te komen met de Experiabox V9. Ik speelde vorige week wat Arma met vrienden, had UPNP aangezet zodat ik een game kon hosten, werkte prima. Nu werkt het niet meer, UPNP staat opeens uit, als ik het aan probeer te zetten krijg ik de melding ‘System is busy...’. Ik heb de router gereset vanuit het ZTE menu, via de webtool van KPN en via een paperclip in de achterkant maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. Wat is de snelste manier om dit op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Beste antwoord door wjb

Wat is de snelste manier om dit op te lossen?

Klantenservice bellen op 0800-0402 en verzoeken die V9 om te ruilen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 2, 2020

Wat is de snelste manier om dit op te lossen?

Klantenservice bellen op 0800-0402 en verzoeken die V9 om te ruilen.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @strudel_97, welkom! Heb je inmiddels contact gehad met de telefonische klantenservice hierover? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee.Â