Skip to main content
Goede avond iedereen,



Ik heb sinds gister een game laptop en probeer daar de xbox compagnion goed werkend te krijgen, via de xbox gamen gaat prima krijg alle poorten goed werkend en Nat staat altijd op open. Nu probeer ik het zelfde truukje op de gamelaptop te doen maar krijg de Nat niet verder dan gemiddeld. Heb de poorten open staan , heb het via vast mac adres gedaan niks dat werkt. Laatste optie en makelijkste optie zou zijn Upnp aan te zetten , als ik hem aanzet krijg ik de melding server busy en het vinkje gaat weer uit.



Nu heb ik eigenlijk alles al een keer geprobeert 10 minuten spanningsloos alle kabels eruit noem maar op . ik krijg dit niet werkend helaas , heeft er iemands tips hoe dit werkend te krijgen. Ik zou het niet alleen waarderen maar mijn vrouw ook die wil af en toe ook gewoon is tv kunnen kijken op de tv in plaats van op de tablet.



Alvast bedankt en groetjes Fabian
Goedemiddag @Fabian-1981. Welkom op het forum. Wat vreemd dat je deze melding krijgt te zien. Maak je gebruik van een bekabelde verbinding of WiFi? Je kan het beste gebruik maken van een bekabelde verbinding om upnp aan te vinken. Heb je de ExperiaBox al eens gereset?
Goede morgen Vikash,



ik maak geen gebruik van bedraad internet via de laptop op mijn xbox wel, moet zeggen dat de wifi zelf gewoon vlot en stabiel draait op de laptop. Na jou antwoord heb ik mijn experiabox gereset en de laptop op een lan aansluiting aangesloten en het hele proces opnieuw gedaan.

toch krijg ik de melding nog. Ik heb even gauw een printscreen gemaakt van de melding die ik dan telkens krijg en die zou ik hier even toevoegen.

Alvast bedankt voor het meedenken en je antwoord.




Bedankt voor het achterlaten van een printscreen, dat maakt het een stuk duidelijker. Ik heb niet direct een antwoord op jouw vraag. Ik zal het voor je navragen en kom er zo snel mogelijk op terug
Alvast heel erg bedankt Vikash , ik weet niet of er meer mensen zijn geweest met dit probleem.
Ik heb helaas nog steeds geen antwoord op je vraag. Het lijkt mij het beste om de ExperiaBox te vervangen. Je ontvangt zo een privébericht van me.
Heb je de nieuwe ExperiaBox opgehaald en aangesloten? Ik ben erg benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen. Ik hoor graag van je!
Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je je de nieuwe ExperiaBox hebt aangesloten en dat daarmee het probleem is verholpen. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer