Skip to main content
Goedemiddag,



Ik heb voor een tijdje terug mijn internet van Compleet verhoogd naar 500mb/s.

Nu staat er ''Uw wijzigingen worden verwerkt'' maar het overzicht laat nog wel het zelfde pakket zien.



Wat moet ik nu doen?
De verwerking van de wijziging kan een paar dagen duren.



Dus over een paar dagen even kijken of het nu wel is verwerkt.
Goedemiddag @Faelin, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Afhankelijk van de grootte van de wijziging, kan het een werkdag of langer duren. In jouw geval blijkbaar iets langer.. Ik kijk graag voor je wanneer verwacht wordt dat de wijziging voltooid is! zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik het voor je controleren!
@Susan_ Ik heb het gewijzigd.
@Faelin, het is volgens het systeem een nieuw abonnement het duurt tot en met 26 augustus voordat het ingevoerd gaat worden.. In de tussentijd kan je helaas niks wijzigen.. Indien dat een probleem is, moeten we even verder kijken of we hieromheen kunnen werken.
@Susan_ Dit is geen nieuw abonnement.. Simpel weg een verhoging van mijn glasvezel snelheid..

Ik heb 6 keer telefonisch contact gehad en de een zegt dat het binnen 24 uur gebeurd de anders zegt niet te weten wat er aan de hand is.



Ik ben er een beetje klaar mee.
@Faelin, ik snap dat je er inmiddels klaar mee bent! Ik heb de order laten annuleren, en opnieuw de 500/500 aangevraagd. Zoals het nu lijkt moet dit vanmiddag nog actief gemaakt worden! Ik hou het in de gaten, wil jij ook een bericht sturen als het inderdaad toegevoegd is? 🙂
@Faelin, als het goed is, is het de 29e direct 's middags geregeld. Is het daarmee opgelost voor jou? 😉

Reageer