Skip to main content

Bij het aansluiten van 2 Super Wifi punten blijkt het 2e punt niet te werken.
Na de procedure doorlopen te hebben gaat het groene lampje van het tweede punt uit na een minuutje of wat.
De eerste werkt wel en verzorgt een wifi signaal.
Als ik de eerste ook weghaal, geeft de V10 geen wifi signaal meer af.
Hoe kan ik dat wifi signaal van de V10 herstellen, zodat ik de Super wifi punten terug kan sturen?

aan de zijkant heb je 3 knopjes. eco wps en 1 voor de wifi die moet je 5 sec indrukken


Waarom wilt u de SuperWiFi's terug sturen? Het 2de punt gaat echt wel werken als u het nog eens probeert. Wat werkt er niet aan? Brand het lampje niet groen?

De WiFi op de v10 word uitgeschakeld zodra u de SuperWiFi's aankoppeld. Dat hoort zo.

U kunt het WiFi van de v10 weer inschakelen door in te loggen op http://192.168.2.254.


Klopt of via 192.168.2.254 maar dit kan pas nadat SuperWiFi is losgekoppeld. Anders staat ie zo weer uit. 


@Nick83 het 2e punt ging zelfs na 5 keer niet werken. Helaas.

Reset naar fabrieksinstellingen en nog eens proberen gaf hetzelfde -negatieve- resultaat.
Dank voor je antwoord.


@Nick83 het 2e punt ging zelfs na 5 keer niet werken. Helaas.

Reset naar fabrieksinstellingen en nog eens proberen gaf hetzelfde -negatieve- resultaat.
Dank voor je antwoord.

Wat probeerde u precies? Welke handelingen voerde u uit?

Het 2de punt moet je eerst ook bekabeld aansluiten. Zonder daarbij de eerste SuperWiFi los te koppelen. Stekker in het stopcontact en geduldig afwachten. Laat hem dan gewoon een half uurtje met rust. Is dan het lampje groen? En wat gebeurt er dan als je de utp kabel los trekt?


@Nick83 Het 2e punt ook bekabeld aangesloten, naast het eerste.
Er gaan allerlei lampen branden, groen, paars, blauw, blauw, daarna weer knipperend groen, constant groen en na een minuutje of zo gaat groen uit. En dat was het,
Utp kabel los en tweede punt oppakken en ergens anders in huis plaatsen. Stroom erop. Groen en allerlei kleuren. Uiteindelijk even groen en daarna gaat hij weer uit.
Ik pak het zaakje in en stuur het terug. Het is geen halszaak, omdat zowat alles in huis bekabeld is. Het was bedoeld om in de tuin betere wifi te hebben.
Maak wel een hotspot van mijn telefoon.


@WvT Welkom hier op ons Forum! Bedankt voor je vraag. Zo te horen heeft onze community je voorzien van het juiste antwoord. Balen, dat de Super Wifi's geen uitkomst hebben geboden en eigenlijk nooit goed hebben gewerkt. 
Voor nu is een mobiele hotspot inderdaad een creatieve oplossing. Is het inmiddels gelukt om het hele zooitje terug te sturen? 
 


Hallo Lisa, alles gisteren teruggestuurd.


Reageer