Skip to main content

Het blijk dat ik met mijn router V10 niet meer thuis kan werken. Dit heeft te maken met VPN volgens mijn werkgever. Ik zou een V10 a router moeten hebben waarbij het wel moet lukken. Dit is besproken met een medewerker van KCC. Kunt u mij een nieuwe V10A sturen?

Hoi Takkies en welkom op het forum! :slight_smile:  Er zijn bij mij geen problemen bekend met het draaien van een VPN via de Experia Box V10. Ik heb er zelf ook één en bij mij gaat het goed met de VPN verbinding. Kun je toelichten waarom het precies niet lukt? Ook verwijs ik je graag naar dit topic. Daar staan een hoop tips omtrent een VPN via de Experia Box V10. 


Hallo Sanne, dit is een algemeen probleem bij KPN, je. Collega’s van KCC onderkennen dat ook, maar ik moest via deze weg een omruiling tot stand brengen. Groeten John


Vreemd, want er zou geen enkel probleem mogen zijn t.a.v. VPN met de V10.

Welke VPN methodiek wordt er gebruikt?

L2TP/IPSec, PPTP,  OpenVPN of anders?


@Takkies Vreemd dat mijn collega's dit aangeven, want dit is geen erkend probleem naar mijn weten. Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op de vragen die @wjb stelt. Ik kan namelijk niet zomaar een omruil tot stand brengen tot we kunnen concluderen dat er echt iets mis is met het modem. 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


Reageer