Skip to main content
Beantwoord

V10 router, poort te weinig

  • December 27, 2020
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

Ik heb een V10 router, en 3 tv's aangesloten, 
nu ben ik nog een internetpoort nodig, maar deze is er niet.
Kan ik mijn router ruilen voor een nieuwe (die heeft een poort extra).

 

Dank.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @Schrijver36, welkom op het forum.

Ik kan jouw Experiabox niet omruilen, wel maak jij met 3 stb's aanspraak op een switch. Als jij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toevoegt maak ik het voor je in orde. Het is ook mogelijk om te bellen met de klantenservice via: 0800-0402. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 2, 2021

Hoi @Schrijver36, welkom op het forum.

Ik kan jouw Experiabox niet omruilen, wel maak jij met 3 stb's aanspraak op een switch. Als jij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toevoegt maak ik het voor je in orde. Het is ook mogelijk om te bellen met de klantenservice via: 0800-0402. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 2, 2021

Hoi @Schrijver36, welkom op het forum.

Ik kan jouw Experiabox niet omruilen, wel maak jij met 3 stb's aanspraak op een switch. Als jij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toevoegt maak ik het voor je in orde. Het is ook mogelijk om te bellen met de klantenservice via: 0800-0402. 

Dank voor je antwoord,
Ik heb als het goed is mijn gegevens aangepast zodat u deze kunt zien.
U mag een switch opsturen.


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • January 2, 2021

Ik heb de switch verzonden, houd je brievenbus in de gaten. :smiley:


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 2, 2021

Nou... Ik weet niet of die door de brievenbus heen past hoor...


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 3, 2021

Nou... Ik weet niet of die door de brievenbus heen past hoor...

gelukkig hebben we een deurbel…