Skip to main content
Beantwoord

v10a modem niet te resetten

  • January 18, 2021
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste,

 

Mijn v10a modem laat zich niet resetten, niet via tool en ook niet handmatig.

Kunnen jullie hem voor mij resetten naar fabrieks instellingen??? Heb nu alleen maar problemen ,en na reset komen de oude gegevens gewoon weer terug ???

 

hopelijk kunnen jullie mij helpen 

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Barr7276, welkom terug. Wat gek dat de Experia Box niet wil resetten. Wat gebeurt er als je met een puntig voorwerp in het resetgaatje drukt? Het zou zo moeten zijn dat, na een seconde of tien alle lampjes uitgaan en het power lampje wordt rood. Op dat moment stop je met drukken. Is het inmiddels wel gelukt om hem te resetten?

 

Verder behandelen we topics op het forum in de basis op volgorde van binnenkomst. Het is op het moment wat drukker waardoor het helaas ook wat langer duurt voor je antwoord krijgt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 19, 2021

Nou net als de modem ,en de rest van KPN het gaat allemaal wel lekker traag ook. Zit er nog 2 maanden aan vast, en dan kan ik gelukkig die drama zooi opzeggen. Snap niet dat KPN op deze manier nog mensen weet te krijgen voor die zooi die ze leveren!!!!!

 

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 25, 2021

Hoi @Barr7276, welkom terug. Wat gek dat de Experia Box niet wil resetten. Wat gebeurt er als je met een puntig voorwerp in het resetgaatje drukt? Het zou zo moeten zijn dat, na een seconde of tien alle lampjes uitgaan en het power lampje wordt rood. Op dat moment stop je met drukken. Is het inmiddels wel gelukt om hem te resetten?

 

Verder behandelen we topics op het forum in de basis op volgorde van binnenkomst. Het is op het moment wat drukker waardoor het helaas ook wat langer duurt voor je antwoord krijgt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 4, 2021

Modem liet zich niet resetten en onthield de oude instellingen omdat er een WiFi booster van jullie achter zat. Daar kom je dan later pas achter, zelfs op afstand was de modem niet te resetten. Na loskopen van de WiFi booster bleef de modem rare instellingen doorgeven. Ook telkens ook de instellingen kwijt qua upnp en het vaste ip adres wat ik apparaten gaf zoals tv en Xbox. Schijnbaar gaan die WiFi boosters zelf lekker hun gang en schakelen ze alles uit of zetten hun eigen poorten open. Gelukkig zit ik nog maar een maand aan KPN vast, na de drama start bij het aangaan van KPN (2 weken geen internet )  en de kapotte modem die vervangen word door een nog rotter exemplaar. Daar over contact gehad en krijg je WiFi boosters ipv een nieuw modem?? Ook de slechte helpdesk( vraag me af of er mensen zijn die er wel verstand van hebben) maar goed laten we het maar houden op Corona dat het allemaal niet zo loopt zoals het hoort 

Ik ga weer terug naar mijn oude provider, er valt voor KPN nog een hoop te verbeteren, misschien eens luisteren naar de klanten ipv dat ze hun eigen conclusie trekken