Skip to main content

Sinds 2 dagen heb ik een V10 a modem, welke niet goed werkt. Inloggen met password na resetten lukt niet, Na overleg met KPN help desk, ook niet verder gekomen. Wederom gereset met origineel password niet gelukt. Kan dus geen eigen password en User naam installeren. tevens kan ik niet bij m’n telefoon gegevens. Getracht dit met de KPN service tool te doen, dit werkt eveneens niet. Met Microsoft Explorer getracht, helaas werkt ook niet.  Dus wie heeft een antwoord ?? 

Beste @DdeBree, welkom terug! Wat jammer om te lezen dat het nog steeds niet lukt. Ik zie dat je ook telefonisch contact hebt gehad, maar daar is dus niets uitgekomen? Je kunt je modem op twee manieren resetten: 

 

  1. Gebruik de Servicetool Fabrieksinstellingen

Je kunt je KPN modem het makkelijkst resetten via de Servicetool Herstellen Fabrieksinstellingen Experia Box Modem. Dit werkt alleen als je thuis bent.

  1. Handmatige reset van de KPN Experia Box V10 en V10a

- Steek een pen, een paperclip of ander puntig voorwerp in het gaatje ‘reset’. Je vindt het reset gaatje naast de stroomkabel, aan de zij- of achterkant van het modem.

- Houd deze een aantal seconden ingedrukt.

- Laat de pen of ander puntig voorwerp direct los als het 'Power' lampje rood gaat branden. De KPN Experia Box start nu opnieuw op en zal persoonlijke gegevens in de KPN Experia Box terugzetten.
Laat de KPN Experia Box 30 minuten aanstaan en onderbreek de procedure niet! Na de reset moeten de lampjes ‘Power’, ‘Services’ en ‘Internet’ weer branden.

 

Op welke manier heb jij het gedaan? En waar probeer je dan in te loggen? Is dat in de webinterface of wil je verbinden met de wifi? Daarnaast ben ik benieuwd naar of het internet bekabeld wel gewoon werkt of dat dat ook niet gaat. 


Ik heb e.e.a met een kabel, en met wifi uitgeprobeerd, maar zonder resultaat, de tool werkt niet volledig, met de fabrieks-instelling stop hij en gaat over naar de handmatige reset, Wat Nu ?


Goedemorgen, het is me uiteindelijk vanmorgen gelukt, om in te loggen op het modem; oorzaak is een defect in het toetsenbord van m’n laptop, een karakter van het password bestaat uit ^ dit moet je 2x aanslaan shift 6 om het 2 x te zien, dus 1 x verwijderen, en toen was het gelukt :laughing:  Marcia bedankt voor de moeite 

gr, Dick


Hey @DdeBree

Goedemorgen, het is me uiteindelijk vanmorgen gelukt, om in te loggen op het modem; oorzaak is een defect in het toetsenbord van m’n laptop, een karakter van het password bestaat uit ^ dit moet je 2x aanslaan shift 6 om het 2 x te zien, dus 1 x verwijderen, en toen was het gelukt :laughing:  Marcia bedankt voor de moeite 

Hah, dat meen je niet? Daar was ik niet opgekomen. Goed dat je zo grondig op onderzoek bent gegaan 😃 Dank voor de terugkoppeling, ik geef het door aan Marcia!