Skip to main content
Beantwoord

V10a wordt als minder beschouwd (wegvallende verbinding)

  • January 4, 2021
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb de v10A en vaak wegvallende WIFI nu lees ik hier dat dat die als minder wordt beschouw, ik ontvang dan ook graag een nieuwe Experia box

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Niels078 , met de wifi van de 10a is in de regel niets mis, maar dat kan per woning verschillen.

maar je zou de wifi-manager eens kunnen proberen om de wifi te verbeteren:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • January 4, 2021

Hallo @Niels078 , met de wifi van de 10a is in de regel niets mis, maar dat kan per woning verschillen.

maar je zou de wifi-manager eens kunnen proberen om de wifi te verbeteren:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Hoi Niels,

Ik smeek al weken om de v10a maar krijg steeds de v10 (die zijn wifi uitschakeld na aansluiting van de Experia Wifi Box). Ruilen?