Skip to main content
Beantwoord

v10a wordt instabiel?

  • December 31, 2020
  • 12 reacties
  • 113 keer bekeken

MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5

Heb een v10A en 2x experiawifi punten maar modem verliest soms de verbinding als modem stroomloos maak werkt alles weer is paar keer  in een week experiawifi werken goed idee dat modem begint te begeven er komt ook hoge pieptoon uit het modem en modem zelf heb ik ook al jaren

Beste antwoord door Erwin van KPN

Laten we even een paar dingen aftikken:

-Tuners gereset via instellingen menu?

-kabel zitten goed vast en hebben geen beschadiging?

-Experiabox herstart?

-speelt op beide tuners hetzelfde issue?

 

Als aan deze handelingen is voldaan en het beeld blijft zo stotteren, maak ik een ticket voor je aan.  Laat je het weten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 31, 2020

De v10a bestaat nog heen jaren dus dat zal het niet zijn. Wat heb je allemaal aan het modem hangen qua randapparatuur?


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • December 31, 2020

2 tv ontvangers en Xbox hue bridge maar het is in eens sinds afgelopen weken


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @MachielAtsma . Ik heb je lijn doorgemeten en zie eind 2020 een paar keer uitval. Daarna niet meer.

Is dat ook jouw ervaring? Draait alles nu weer stabiel?


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 7, 2021

Nou merk het wel s af en toe dat al mijn apparaten geen verbinding meer hebben of trager reageren was goed  dus ja nog onstabiel


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 7, 2021

Nou merk het wel s af en toe dat al mijn apparaten geen verbinding meer hebben of trager reageren was goed  dus ja nog onstabiel

Dit is geen andwoord,


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 8, 2021

@Erwin_  mijn 4K ontvangers blijven vaak hangen stotterd geluid beeld bevriest hier Een video word vaker niks veranderd kwa kabels is bij alle 2 tv ontvangers en idee dat sochtends erger is dan savonds trager is de verbinding kan ik niet v12 krijgen ?? 


Erwin van KPN
Moderator

@MachielAtsma : Dat is niet zoals het hoort, inderdaad. Zijn die tuners rechtstreeks op die v10a aangesloten? Of zit er nog iets anders tussen? 

(een v12 kan ik nooit garanderen, maar als er iets niet deugt aan je huidige modem, gaan we daar uiteraard naar kijken en eventueel vervangen)


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 8, 2021

@Erwin_ 

1 rechtstreeks andere is via een switch geleverd door kpn hebben het allebei en ontvangers zijn geen jaar oud. Video die hier boven in topic staat is van rechtstreeks verbinding 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 8, 2021

Laten we even een paar dingen aftikken:

-Tuners gereset via instellingen menu?

-kabel zitten goed vast en hebben geen beschadiging?

-Experiabox herstart?

-speelt op beide tuners hetzelfde issue?

 

Als aan deze handelingen is voldaan en het beeld blijft zo stotteren, maak ik een ticket voor je aan.  Laat je het weten?


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 


MachielAtsma
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 16, 2021

Na aangaf tests ben ik achter gekomen dat Ping hoger is geworden was altijd 8 ms was 8 jaar zo nu 13 a 14 ms dus iets vertraging zorgd toch dat alles trager reageerd


Erwin van KPN
Moderator

13 of 14 ms is een ping waar een gemiddelde gamer heel blij mee zou zijn, @MachielAtsma .  Dat is niet waarneembaar en zeker niet bij ‘normaal’ internet of tv gebruik.

Kun je de vragen die ik hiervoor stelde beantwoorden? Dan kan ik het beter analyseren.