Skip to main content
Beantwoord

V12 KPN modem DynDNS instellen

• July 27, 2020
  • 29 reacties
  • 5282 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • September 29, 2020

SSH kan gewoon op ip hoor. Daar hoef je geen domeinnaam voor te hebben of een certificaat voor te installeren. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • October 9, 2020

Ik heb, voor nu, Marcia's reactie over de prognose gemarkeerd als antwoord. Als we hier verdere info over krijgen, dan komen we hier terug. Voel je ook vrij om ons, begin volgend jaar, nog eens aan de mouw te trekken voor een update als er dat moment nog geen verdere reacties vanuit ons zijn geweest.

• Auteur
  • Helper
  • March 12, 2021

Hier dezelfde opmerking als in het topic V12 Chromecast, ik zie een nieuwe versie op mijn moden (SGEJ10000310) dit lijkt het DYNDNS probleem dat je geen FQDN kon invullen op te lossen.

@ KPN : Zou DynDNS nu juist moeten werken op het V12 modem?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 30, 2021

Ik zie een nieuwe versie op mijn moden (SGEJ10000310) dit lijkt het DYNDNS probleem dat je geen FQDN kon invullen op te lossen.

@ KPN : Zou DynDNS nu juist moeten werken op het V12 modem?

@cjjdool, heb het voor de zekerheid even nagevraagd, vandaar mijn latere reactie: en deze update naar versie SGEJ10000310 zorgt inderdaad voor een werkende DynDNS.