Skip to main content

Hallo,

Om DynDNS te gebruiken heb ik een DynDNS account.

Ik wil het KPN modem een eventuele wijziging van mijn WAN IP laten “regelen”.

Wat moet er bij het veld “Hostname” onder DynDNS client worden ingevuld, dit is mandatory 

Ik kan hier alleen maar een IP adres inzetten maar welk IP adres, het interne IP adres van mijn modem?

SSH kan gewoon op ip hoor. Daar hoef je geen domeinnaam voor te hebben of een certificaat voor te installeren. 


Ik heb, voor nu, Marcia's reactie over de prognose gemarkeerd als antwoord. Als we hier verdere info over krijgen, dan komen we hier terug. Voel je ook vrij om ons, begin volgend jaar, nog eens aan de mouw te trekken voor een update als er dat moment nog geen verdere reacties vanuit ons zijn geweest.


Hier dezelfde opmerking als in het topic V12 Chromecast, ik zie een nieuwe versie op mijn moden (SGEJ10000310) dit lijkt het DYNDNS probleem dat je geen FQDN kon invullen op te lossen.

 

@ KPN : Zou DynDNS nu juist moeten werken op het V12 modem?


Ik zie een nieuwe versie op mijn moden (SGEJ10000310) dit lijkt het DYNDNS probleem dat je geen FQDN kon invullen op te lossen.

@ KPN : Zou DynDNS nu juist moeten werken op het V12 modem?

 

@cjjdool, heb het voor de zekerheid even nagevraagd, vandaar mijn latere reactie: en deze update naar versie SGEJ10000310 zorgt inderdaad voor een werkende DynDNS.