Skip to main content

Had ik dit maar eerder gelezen. Of de mevrouw van KPN. Dan had ik de KPN Box 12 niet gekregen. Want ook ik ben mijn snel internet buitengebied kwijt.…

Van 40mbit zit ik nu weer op 8mbit. KPN al gebeld, hopelijk gauw weer terug naar een oudere versie en de modem gauw weer omruilen op een afhaalpunt. 

Jammer dat je eerst een poos moet klooien om erachter te komen dat het niet werkt. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt afgesplitst van dit topic.

Ai @Wifietje, de Box 12 en Sneller Internet Buitengebied gaan inderdaad niet samen, onze systemen horen echter automatisch te herkennen dat je Sneller Internet Buitengebied gebruikt waardoor er een ander modem dan de Box 12 naar je opgestuurd gaat worden. 

Je geeft aan dat je KPN al hebt gebeld en dat het hopelijk snel geregeld wordt dat je een ander modem kunt omruilen, is die omruil al ingang gezet of kan ik daarin nog iets voor je betekenen? Zou je in dat geval je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb de 10A inmiddels ontvangen, snelle actie middels een koerier. Alles werkt weer naar behoren. 


Top, erg fijn dat alles weer naar behoren werkt!