Skip to main content
Ok hier een verouderde modem. Jaren klant maar nog niks vernomen voor vervanging.

Toe aan vernieuwde modem



Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ok hier een verouderde modem. Jaren klant maar nog niks vernomen voor vervanging.

Toe aan vernieuwde modem


Ook een V7 nog steeds. Begreep de verbeteringen van de v10. Zeer geïnteresseerd nu
Hoi @Watletje . De v7 is inderdaad wel een antiek exemplaar. 🙂 Ik wil deze graag voor je omruilen. Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven dan zet ik het gelijk in werking!
Dag Erwin.

Gegevens zijn aangevuld

Graag verneem ik van u
Hoi @Watletje . De v7 is inderdaad wel een antiek exemplaar. 🙂 Ik wil deze graag voor je omruilen. Kun je je profiel aanvullen met gegevens en mij een seintje geven dan zet ik het gelijk in werking!

Dag Erwin.

Gegevens zijn aangevuld

Graag verneem ik van u
Hoi @Watletje . Ik heb zojuist een nieuw modem opgestuurd. Je kunt je oude modem meenemen naar het afleverpunt en daar omruilen.

De details heb je (hoop ik) ontvangen via een SMS. Als dat niet het geval is, wil je me dan een seintje geven?
Hoi @Watletje . Ik heb zojuist een nieuw modem opgestuurd. Je kunt je oude modem meenemen naar het afleverpunt en daar omruilen.

De details heb je (hoop ik) ontvangen via een SMS. Als dat niet het geval is, wil je me dan een seintje geven?




Yes, ontvangen.

Wat een service. 😎
Graag gedaan. Mocht je vastlopen tijdens het installeren van het vervangende modem of hier vragen over hebben, help ik je uiteraard graag verder! Laat maar weten!