Skip to main content
Beantwoord

V8 heeft het begeven

  • September 10, 2020
  • 5 reacties
  • 48 keer bekeken

Beste,

onze v8 is helemaal niet meer goed. Om de dag valt deze verbinding weg en kan ik niet op internet. Graag zou ik een vervangend product willen. Ik heb alles al gereset en opnieuw bekabeld. Niets werkt ik wordt er helemaal gek van. 

Met vriendelijke groet 

Duncan 

 

Beste antwoord door Erik van KPN

Ik heb zojuist bericht ontvangen van de back office, @V8 heeft het begeven. Zij hebben een modemruil in het systeem gezet. Hiervoor komt er morgen, 12 september, een koerier bij je aan de deur. Deze komt tussen 13:30 en 18:00. Je krijgt morgen een sms waarin het tijdstip verder gespecificeerd wordt naar een blok van twee uur, zodat je niet hele middag hoeft te wachten. Zorg ervoor dat je het oude modem + stroomadapter losgekoppeld klaar hebt staan. De koerier heeft zelf een doosje ervoor. Hij neemt het oude spul mee en levert het nieuwe af. Je kunt de nieuwe aansluiten op dezelfde manier als de oude aangesloten was. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • September 10, 2020

Hallo @V8 heeft het begeven, welkom op het KPN forum, heel goed dat je alvast je gegevens hebt ingevuld. Ik zie dat je diensten afneemt van Telfort, helaas kunnen we je hier dan nog niet helpen.

Op: Contact Telfort vind je alle manieren om contact te krijgen met de klantenservice van Telfort, bespreek de problemen met een van onze medewerkers. We helpen je daar graag verder :)


@Nadia N

Oke wie gaat dit oplossen, ik heb hier geen zin in.... 

 

Telfort forum:

Ik heb ze erbij gepakt, en ik zie dat dit abonnement onlangs al overgezet is naar KPN. Dat betekent dat je voortaan voor dit abonnement terecht kan bij KPN, bijvoorbeeld via het KPN forum of de klantenservice. Als je via een van deze wegen contact opneemt, helpen zij je zo snel mogelijk verder om dit op te lossen.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 10, 2020

Hoi @V8 heeft het begeven, We hebben hier, samen met Alexandra van Telfort, even naar gekeken en het lijkt erop dat jij tussen het moment dat Nadia je naar Telfort verwees en je daar van Alexandra antwoord kreeg, gemigreerd bent naar KPN. Waardoor zij je aan hun kant ook niet meer kon helpen. Ik ben zojuist de systemen ingedoken en we vinden je hier nu wel. Alleen, omdat het nog zo vers is, heb ik niet direct de Experia Box kunnen vervangen. Daarom heb ik de back office gevraagd een nieuwe Experia Box op te sturen. Je krijgt hier dan per e-mail bevestiging van als zij het uitvoeren. En ik kom er dan zelf hier ook nog even op terug om het te bevestigen.


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2020

Ik heb zojuist bericht ontvangen van de back office, @V8 heeft het begeven. Zij hebben een modemruil in het systeem gezet. Hiervoor komt er morgen, 12 september, een koerier bij je aan de deur. Deze komt tussen 13:30 en 18:00. Je krijgt morgen een sms waarin het tijdstip verder gespecificeerd wordt naar een blok van twee uur, zodat je niet hele middag hoeft te wachten. Zorg ervoor dat je het oude modem + stroomadapter losgekoppeld klaar hebt staan. De koerier heeft zelf een doosje ervoor. Hij neemt het oude spul mee en levert het nieuwe af. Je kunt de nieuwe aansluiten op dezelfde manier als de oude aangesloten was. 


@Erik_ ik heb net een SMS gehad. Bedankt!

Fijn weekend :)