Skip to main content

Ik heb al meer dan 10 jaar kpn glasvezel. Ik wil eindelijk ook wel eens een nieuw modem met 5Ghz wifi. Ik heb nu een experia box 8

Waarom moet ik daar om vragen, het is toch niet raar om die eens in de zoveel jaar te vernieuwen?

Ook mijn 2 kasjes voor iptv zijn zo oud (motorola) zijn zo traag als dikke str****.

Die nieuwe klanten worden gelokt met moderne appatatuur en de mensen die al heel lang klant zijn hebben pech.

*Admin: eigen topic voor je  aangemaakt

@nicolaas57 Ten eerste kunt u hier beter een nieuw topic voor aanmaken, want u plaatst nu een reactie onder een topic van 4 jaar geleden.​​​​​​

De oude motorola TV ontvangers kunt u hier omruilen voor nieuwe : Apparatuur wisselen | KPN

wat ervaart u precies aan problemen met de Experia V8 ?


Als u WiFi problemen ervaart, dan kunt u de WiFi manager doen. Mogelijk krijgt u dan 2 gratis versterkers. Deze ondersteunen WiFi 5 GHz. 


KPN vervangt niets proactief. U zult daar zelf achteraan moeten zo af en toe. De Motorola's kunnen al een jaar of 4 omgeruild worden via de link die @HansaanZet gegeven heeft.

Vervangen kost geld. Als u er niet om vraagt, waarom zou KPN dan zomaar apparatuur bij u gaan vervangen? Ze zouden wel gek zijn.