Skip to main content

Ik zou ook graag mijn experiabox v8 omruilen voor een nieuwere versie!! Merk gewoon dat die het allemaal niet meer aan kan. Mijn Samsung tv vraag veel en valt tegenwoordig ook vaak stil of krijg de melding dat ik van kanaal moet wissel  en weer terug. Maar uit  eindelijk moet ik de stekker van mijn experiabox v8 eruit trekken om hem weer opnieuw op te starten. Ik heb nu ook alles bekabeld aangesloten de DVS 650 gebruik ik al niet meer. Ben er een beetje klaar mee.....

@eniotv de stekker er uittrekken is niet de oplossing , het beste is om een harde reset te doen d.m.v. het resetgaatje aan de achterkant 10 sec in te drukken met een puntig voorwerp zoals een paperclip


@jimny vandaag je tip opgevolgd.:smile:

Want ik  kreeg weer deze onderstaande melding....:thinking:

Maar heb gisteren wat veranderd in mijn internet abonnement van KPN en krijg nu wat ik uit de  mail van KPN begreep een nieuw modem.

Dus mijn vraag is denk ik niet meer nodig.... 

 


@eniotv dat zou mooi zijn


Goedemorgen @eniotv, ik lees dat je een nieuw modem krijgt bij de wijziging van je pakket die je hebt aangevraagd, dat komt mooi uit dus! Fijn om te horen. We horen hier graag hoe het is afgelopen, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.


@Alexandra  bedankt en doen we zeker!Â