Skip to main content

Hallo,

Krijg op geen enkele manier iemand te pakken…

Na harde reset werkt modem V8 nog niet en zou dus graag een andere modem willen ontvangen!!

admin: eigen topic aangemaakt

 

@M. Setz-Seinen heb je de reset wel goed uitgevoerd door het resetgaatje achterop het modem 10 sec. In te drukken


Jazeker, na de reset blijft de power zelfs op rood staan na 45 min.

Daarna even stroom eraf en internet lampje blijft op rood… dus geen internet en geen tv.

ook al de kabels er stuk voor stuk uit gehad en er weer in..

Dus ik denk dat de modem het begeven heeft, vandaar mijn vraag voor een nieuwe..

 


0800-0402 is het nummer van de klantenservice, als je belt even inspreken dat je een medewerker wit spreken


@Jimmy Dit een paar maal geprobeerd, maar geeft aan dat dat nummer niet bestaat! En dat ik 1888 maar moet bellen voor nummer zoeken… 😞


@M. Setz-Seinen  het nummer van KPN is 0800 0402, dat bestaat wel. Gebruik je niet een 0 te veel/weinig?

1888 moet je zeker niet bellen. Dat kost € 1,00 per minuut.


@RBxx 0800 0402 meerdere maken geprobeerd… geeft aan bestaat niet!

Anders had ik het al voor elkaar gehad en was ik niet op dit forum. Probeer het morgen nog eens, anders weet ik het echt niet meer.. 😭


Hoe bel je dat nummer dan? Mobiel / vast ? Ik bel het nummer nu net en krijg direct verbinding. "Welkom bij KPN" begint de computerstem met zijn boodschap.


Hier gaat een medewerker ook reageren maar het is druk. De telefonische klantenservice is zeer moeilijk bereikbaar.  Er zitten ongetwijfeld medewerkers in quarantaine en zij die wel werken doen dat thuis met een mobieltje aan de keukentafel.  Dat is heel wat anders dan een goed ingericht kantoor.


@M. Setz-Seinen : heb je ondertussen contact gehad? Zo niet, kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


@Erwin_ profiel aangepast.

Hopelijk kan je er wat mee..

Modem Experia V8 doet het dus niet na harde resets naar fabrieksinstellingen... paar keer geprobeerd. Dus nieuwe nodig, denk ik.

Tevens is de TV-ontvanger en afstandsbediening van de oudste versies en aan vervanging toe eigenlijk…!

 

 

 

 


@M. Setz-Seinen Ja, die glasvezellijn lijkt momenteel niet actief. Ik heb een monteur aangestuurd. Die komt morgen tussen 15:00 en 17:00

Laat je weten hoe het afloopt?


@Erwin_ De monteur is inmiddels geweest en het lag inderdaad aan de glasvezel. In het glasvezelhokje bijna 1km verderop notabene.

nu lijkt alles weer te doen..

Kun je de link sturen voor het aanvragen/omruilen van de antieke TV-ontvanger en afstandsbediening.

 

Bedankt Erwin!!

 


@M. Setz-Seinen : Fijn dat het signaal hersteld is! Via deze link zou het moeten lukken om die 1853 om te ruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/

 

(zo niet, dan ga ik een poging doen. Laat maar weten)


@Erwin_

Het lukt me de Norton 1853 om te ruilen via die link, maar de afstandsbediening er ook graag bij of moet dit apart?

En dichtstbijzijnde servicepunt is Erica??

Zit volgens mij ook wel in Nieuw-Amsterdam een servicepunt.

Wil jij eens kijken?

Bij voorbaat dank!


Hoi @M. Setz-Seinen . Die afstandsbediening mag je houden :-)

Ik heb helaas geen invloed op de logistiek. Ik krijg dezelfde logistieke opties als jou. 

Ik vrees dat je langs Erica moet als er geen alternatief geboden wordt. 


@Erwin_ 

Okay, bedankt!