Skip to main content
Beantwoord

V9 modem verliest internet verbinding

  • February 7, 2020
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

darkfader
Helper
Forum|alt.badge.img

Steeds vaker valt internet uit. Net nog. Kijk ik in het modem, dan zie ik dat hij opnieuw is verbonden. (PPPoE 11 sec. bijv en VDSL 14 sec.). Vorige keer was alleen PPPoE opnieuw herstart. En een andere keer moest ik de modem handmatig rebooten omdat hij uit zichzelf niet meer ging verbinden.
Ik vermoed dat de modem (V9) niet meer zo best is. Ik zou als het kan een vervangende willen.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @darkfader . Ik zie bij de meting ook dat het niet lekker gaat. Ik heb de vrijheid genomen je modem om te ruilen.

Heb je SMS met logistieke info ontvangen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 7, 2020

Heb je de kabel tussen het modem en het israpunt al gecontroleerd of vervangen?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Hoi @darkfader . Ik zie bij de meting ook dat het niet lekker gaat. Ik heb de vrijheid genomen je modem om te ruilen.

Heb je SMS met logistieke info ontvangen? 


darkfader
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • February 11, 2020

Ja, bericht is ontvangen. bedankt! laten we hopen dat het daarmee is opgelost.


Erwin van KPN
Moderator

Zo niet, duiken we er dieper in, @darkfader . :-)


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.