Skip to main content
Antwoord

Vaak geen wifi of wel verbinding maar geen internet op smartphones

• September 8, 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

VRAAG: ZEER vaak GEEN WIFI verbinding, soms WEL verbinding maar GEEN Internet op SMARTPHONES.

TV verbonden met Ethernet Kabel, 

Smartphones  2x verbonden met dezelfde gebruikersnaam als Ethernet, Wachtwoorden allemaal dezelfde behalve 1 letter verschil bij telefoons.

Kan het zijn dat e.a. CONFLICTEERT? door dezelfde Gebruikersnamen?

Dank voor uw hulp.

Joep

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@joepie105, niets irritanter dan een wegvallende verbinding. Ik denk graag graag mee!

Als ik het goed begrijp heeft je televisie wel verbinding via een ethernetkabel, klopt dit? Dan is er in ieder geval verbinding op je modem. Probeer eerst om de Wifiverbinding op je smartphones te verwijderen/vergeten. Daarna kun je weer met je Wifinetwerk verbinden, als het goed is wordt er weer gevraagd om het wachtwoord in te voeren. Dan worden alle gegevens opnieuw opgehaald uit je modem. Werkt dit dan wel goed? 

Zo niet, zou ik mogen weten welke modem je hebt? En maak je ook gebruik van Wifiversterkers als dan niet van KPN? 

Ik hoor graag van je. 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hi ​@joepie105, niets irritanter dan een wegvallende verbinding. Ik denk graag graag mee!

Als ik het goed begrijp heeft je televisie wel verbinding via een ethernetkabel, klopt dit? Dan is er in ieder geval verbinding op je modem. Probeer eerst om de Wifiverbinding op je smartphones te verwijderen/vergeten. Daarna kun je weer met je Wifinetwerk verbinden, als het goed is wordt er weer gevraagd om het wachtwoord in te voeren. Dan worden alle gegevens opnieuw opgehaald uit je modem. Werkt dit dan wel goed? 

Zo niet, zou ik mogen weten welke modem je hebt? En maak je ook gebruik van Wifiversterkers als dan niet van KPN? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Slimmerik
  • October 14, 2025

Dank, V10 BOX WIFI versterker via TP linq 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 16, 2025

Dankjewel. Heb je ook de netwerken gereset zoals verzocht? En zou je dit ook willen proberen zonder de TP link? Puur om te achterhalen of dat de oorzaak is. 

Probeer eerst om de Wifiverbinding op je smartphones te verwijderen/vergeten. Daarna kun je weer met je Wifinetwerk verbinden, als het goed is wordt er weer gevraagd om het wachtwoord in te voeren. Dan worden alle gegevens opnieuw opgehaald uit je modem. Werkt dit dan wel goed?