Skip to main content

Beste mensen van het KPN forum,

Vandaag heb ik een uur aan de telefoon gezeten en werd er van alles bedacht om het gesprek te beëindigen, van storing tot instructies om het zelf te testen ( zelf had ik dit namelijk al lang gedaan en ook aangeven).

 

Mijn Verhaal                                                                                                                                                    Met meerdere pc's en direct op de Xperia box getest die gaf aan dat ik maar 91mbs ontvang                    Terwijl ik betaal voor 200mbs… 

Toen werd er mij ook vertelt dat ze het niet kunnen meten op afstand, dus stelde ik voor om dan een monteur langs te sturen dit was natuurlijk mogelijk maar wel op mijn kosten, nu vindt ik het niet erg om hiervoor te betalen maar wij zijn sinds eind december 2019 klant en het internet deugt niet sinds februari misschien zelfs januari.

 

kortom                                                                                                                                                         ben 60 tot 40 euro lichter en wordt niet geholpen erg jammer voor een provider die op 2e plaatst staat bij tweakers.

 

Mijn ervaring met de 1e lijn

 

-Slechte communicatie: Werd zeker 5 keer in de wacht gezet met steeds geen info.

-Geen kennis: ze viel terug op informatie die ik al had aangeven, moest telkens een collega storen, lijkt  me niet handig ( en niemand is er beter van geworden een groot verlies) 

Heeft u glasvezel of een DSL verbinding? Wat zegt Fourstack over uw verbinding? 

https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl


Bedankt voor je reactie Nick. hierbij wat info: zit op glasvezel voor een paar jaar.

 

Wat

Koper

Beschikbaar

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.png

Distributiepunt(en)

SDF

Max. Pakket

Premium

Wat

FttH

Beschikbaar

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.png

Distributiepunt(en)

REGG

Max. Pakket

Premium

Wat

Sneller Internet Buitengebied 4G

Beschikbaar

small_red_cross-3971008bf4614020d515611fa7c045c7618cabd46495b9ec6016814022847891.png

Uitvalredenen

Snelheid >= 2Mbps, Geen buitengebied, FttH gebied

Technologie

Internet Snelheid

Koper/DSL

107 Mbit/s

Bonded Koper/DSL

200 Mbit/s

Technologie

Internet Snelheid

Fiber

524 Mbit/s


Goedemorgen @Mike van der G, welkom op ons Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je glasvezel afneemt en een abonnement met de snelheid 200/200, dan zou je daar meer bij in de buurt moeten komen dan de 91Mbit/s die je nu aangeeft! Je geeft aan dat je het bekabeld hebt gemeten, heel goed. Dan wil ik toch even kijken wat er bij ons bekend is en of ik een meting kan uitvoeren waar ik misschien conclusies uit kan trekken. 

Heb je, sinds je aangesloten bent, de NT al een keer stroomloos gemaakt en de Experia Box herstart of gereset? Dit is misschien ook nog even handig om uit te voeren. Normaal zou dat niet binnen een paar maanden hoeven, maar we kunnen dan wel dingen uitsluiten als het in ieder geval gedaan is.

Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan heb ik in ieder geval gegevens bij de hand om het een en ander uit te zoeken. Geef je even een seintje als dat gelukt is?


@Mike van der G, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik er vanuit gaan dat jouw probleem opgelost is?


Reageer