Skip to main content

Als ik wil overstappen naar Hussel om daarmee de internet snelheid iets te verhogen lijkt het goedkoper, maar bij de aanvraag zijn allerlei bestaande opties van het alles-in-1 pakket doorgehaald:

 

Betekent dat nu dat ik straks dus geen opnemen pakket meer heb en al mijn opgenomen zaken kwijt ben?

Het is volkomen onduidelijk en zeer verwarrend! En nog irritanter is dat je een telecom bedrijf niet eens meer gewoon kunt bellen!

Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Ton Gruter

Hallo @TG59 ,

Wat betreft bereikbaarheid : KPN is gewoon te bereiken via 0800-0402. 

 

Als je overstapt naar KPN Hussel, dan kun je ook kiezen voor het Opnemen pakket. Je moet dit wel selecteren.

Internet thuis kost minimaal 42,50: De rest is facultatief te kiezen. Gewoon even doorklikken. 

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


Reageer