Skip to main content

nou heropen de boel maar het is toch om gek van te worden , krijg net via de post een doos van KPN denk yes eindelijk na 6 weken geen internet we kunnen er tegen aan en wat denk je stel incompetente *&&ˆ&&*&* hebben ze verdomme nu box 8 weer een 10a gestuurd ik zou een v12 krijgen en ik wil een v12 maar volgens mij wil kpn gewoon dat we oprotten want anders krijg ik dit ook niet aan de telefoon te horen “ik ben een drammertje” ü kunt niet uw zin krijgen altijd helaas zit dat niet zo in elkaar” 
wat denk u wel dat u wat roept en wij sturen ???? u krijgt nooit een V12 meneer dat ik ik u op een briefje geven zei de dame van opzeggingen dus ik heb toen gezegd doe dat maar stuur het me maar op een briefje en de verbinding verbroken ik ben hier zo klaar mee wat een gezeik kom op 8 weken om iemand te voorzien van een box v12 hoe moeilijk is het zelfs een nieuw pakket als nieuwe klant voor me aangevraagd en nee hoor ook niet monteur ook niet 4 boxen liggen bij de jumbo krijgen we niet omdat we een box eerst moeten inleveren die zijn retour nu nu heb ik dus weer een 10a in huis waar kan ik deze heen sturen want ik ben in staat om hem in de grijze bak te pleuren zo zat ben ik het nu.

EN idd opzeggen had ik gedaan was naar ziggo en ben net in de 14 dagen van ziggo afgezien omdat jullie beloofde alles komt goed we vergoeden u voor de weken geen internet nu 6 totaal maar wie telt er mee nu hebben we uit eindelijk een asus router van 300 euro moeten kopen zodat we via een omweg online konden gaan . dus ja 300 euro ****** betalen omdat iemand bij KPN zit te kloten en me niet helpt en nee het is niet 1 persoon het is een hele afdeling lijkt het wel.

Dus mijn vraag als volgt is willen jullie ons weg hebben want we vertrekken graag hoor als u dit wil maar dan wel graag even de kosten vergoeden die ik heb moeten maken om dat ****** internet aan de gang te krijgen omdat jullie monteur het niet nodig vond te komen want een simpele v12 neerzetten zou het probleem oplossen dus tja zo makkelijk maar dus eigenlijk toch ook weer niet er is me nu dus 4 weken schade van geen verbinding toegezegd (zijn er 6) maar jullie tellen toch ook met de boxen maar tot 10 verder komen we niet. dat geld heb ik ook niet gehad daarna heb ik zelf maar 300 moeten geven voor een router met ondersteuning voor KPN omdat kpn de andere kant op keek en dacht val dood daar joh ....... dus wat heeft u als wedontcare hier op te zeggen is er iemand met een rang hoger dan ik kan niet en wil niets mentaliteit of word het toch opzeggen???

is jullie personeel zo erg dat er niet 1 persoon slim is om me een box te sturen die werkt op mijn verbinding gigabit nu halen we met onze eigen 300 euro router goede snelheid prima hoor maar waarom moet ik dan nu vet geld betalen voor iets wat u hoort te leveren u blijft dus in gebreke bij deze om mij apparatuur te leveren conform mijn internet abonnement , door uw eigen technische dienst is me meerdere malen verteld V12 gigabit is V12 meneer alles er onder geeft gedonder. plus bij elk nieuw gigabit abbo geven we een v12 dus ik snap niet waarom er een monteur moet komen om te zeggen hier staat een verkeerd modem het moet worden omgeruild??????

dus uw eigen personeel zegt dit tegen mij en ik bel en word elke keer doorverbonden tot ik zelf maar ophang omdat ik niet de gene wil zijn die iemand een ziekte toe wenst ed. zo boos ja idd dus ik hou liever de eer aan mezelf want ik hou er niet van om mensen voor rotte vis uit te maken maar laten we zo zeggen het ligt op het puntje van mn tong na 8 weken gezeik als u dit snapt en denkt goed verhaal moet je wat mee doen DOE ER WAT MEE DAN STUUR HET NAAR IEMAND MET EEN IQ OF IN IEDERGEVAL MACHT GENOEG OM DIT TE STOPPEN WANT SORRY IK VIND HET NIET LEUK MEER BEGRIJPT U MIJ MISSCHIEN DAT IK HET NIET MEER LEUK VIND NA 8 WEKEN !!!!!

 

*Admin: tekst aangepast i.v.m. taalgebruik

Hey @paultje1971,

 

Ik wil graag dat je even let op je woorden, als je wilt dat KPN je gaat helpen ;)

 

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat KPN snel aan de gang kunnen gaan.


nog enige toelichting ik had opzegging gedaan omdat de klantenservice het nodig vond mij tot op rot niveau te beledigen , maar ok eerlijk ze maakte met een mail kenbaar dat ze een aanbieding voor me hadden dus ik 0800-0402 bellen en opzeggingen had idd een deal ik niet naar ziggo maar blijf bij kpn 3 maanden 20 euro korting en een excuus en een v12 modem. En gecompenseerd worden voor de inmiddels totaal 6 weken maar ik krijg er 4 vergoed geloof ik en het modem zou er snel zijn nu ik zit nu nog te wachten vandaag en dat is 11 dagen later en modem 5 sinds 10-8 waarvan er 4 bij de lokale jumbo liggen en die mochten we niet meenemen omdat we geen box hadden om in te leveren maarja de dame die de opzegging deed gaf ons een adres waar heen het oude modem moest wat toch al niets deed. 

Nu vandaag post met KPN doos maar je kan er niet in kijken zit dus een 10 in echt serieus hoe vaak kan je iets fout doen is het een record poging ofzo om de meeste fuck ups bij 1 klant in 4 weken te maken nou dan denk ik dat we er wel zijn hoor nu. 

 

het beloofde geld nooit iets van gezien of mail van gehad wel dat ik had bij getekend voor een jaar maar dit kan nog veranderen als niet aan de voorwaarden word voldaan internet met spullen van knp want dat kan niet nu weer niet heb hem niet eens meer aangesloten en doe het ook niet meer na 6 boxen weet ik wel dat het niet werkt!! mij is beloofd WIFI 6 zou ik krijgen in huis nou met mijn eigen router zeker wel wifi 6 ax maar met een 10 of een 10a never kan dit gebeuren , mensen die ik bel kijken in het systeem want dat kunnen ze dan weer wel en zeggen ja zie het maar het werkt ook met de 10 geen probleem heeft u het ook thuis dan ??? nee stamelt ze nou zeik dan niet en verdoe mn tijd niet elke keer want ik heb deze discussie al 120x gehad en de monteurs zeggen dat de throughput van de 10 niet hoog genoeg is voor mij taal van zal wel maar als  ik vraag wat de oplossing is zeggen ze allemaal het zelfde een V12 modem dus kom op zeg zit ik hier nou alleen of hoe zit het wifi 6 nou nu met mn 300 euro router waar iemand gelukkig met verstand van kpn dingen omdat kpn als enige zo ver ik weet alles zo krom heeft dat er niet gewoon internet uit de muur komt nee je moet inloggen anno 2020 en dan ook nog pppoe kom op zeg tis om ziek van te worden maar dat ben ik al dus. maar dit was de toelichting ik zit alles bij elkaar 5,5 week zonder werkende internet tot  ik op marktplaats via een vriend die haalt en installeert het voor me en ik heb dankzei HEM internet niet door KPN’’s hulp dus ook dat vind ik kwalijke zaak zeker als je iemand terug haalt van opzeggen dan moetje niet dingen beloven en liegen tegen me want geloof me dan word ik echt pissig. 

 

ik hoor geen geschreven rommel terug ik wil dat iemand me belt met een passende oplossing 

en niet zo van ik stuur een v12 meneer en dan weer niets krijgen zo ken ik ze al sorry


Wees blij dat je geen V12 hebt gekregen, ook die is nog niet volledig operationeel.

Zo heeft de V12 nog geen IPv6 en kan deze nog niet goed samenwerken met de Experia WiFi's en de "super"WiFi's.


Er word momenteel naar je forum post gekeken @paultje1971 , graag nog even geduld en je forum post even bewerken en de scheldwoorden weghalen :)

 

geen dank alvast


Hey @paultje1971,

 

Ik wil graag dat je even let op je woorden, als je wilt dat KPN je gaat helpen ;)

 

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat wij snel aan de gang kunnen gaan.

Hallo @Julian Borghuis , die laatste zin heb je waarschijnlijk geknipt en geplakt, want 'jij' is niet 'wij.

Jij kunt niet snel aan de slag, maar KPN, dus let zelf ook even op de juiste woordkeuze.

 


Hey @paultje1971,

 

Ik wil graag dat je even let op je woorden, als je wilt dat KPN je gaat helpen ;)

 

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat wij snel aan de gang kunnen gaan.

Hallo @Julian Borghuis , die laatste zin heb je waarschijnlijk geknipt en geplakt, want 'jij' is niet 'wij.

Jij kunt niet snel aan de slag, maar KPN, dus let zelf ook even op de juiste woordkeuze.

 

Excuus ik zie het nu weer on topic


Hey @paultje1971,

 

Ik wil graag dat je even let op je woorden, als je wilt dat KPN je gaat helpen ;)

wil ik best doen hoor maar ik gebruikte niet eens de woorden die de hu**** daar tegen mij gebruikte en das meer om de nadruk te leggen op hoe aso er aan de telefoon word gedaan 

tegen klanten als ik tegen een meneer gewoon zeg meneer het zit zo en leg het verhaal uit en hij onderbreekt me tot 3 keer toe door er doorheen te roepen dat ik geen v12 krijg sorry dan word ik boos zeker als hij dan zijn verhaal doet en ik onderbreek hem om te zeggen dat het me is beloofd 

oh en waarom omdat u aan het doordrammen bent? NEE omdat het me is beloofd en omdat het me is verteld dat ik wifi 6 en box 12 zou krijgen begint ie weer hoog van ze toren te blazen dat alleen klanten met gigabit dat kunnen krijgen waarop ik hem stop en vraag of hij hoort wat hij zelf zegt ? ja ik ben niet dom meneer ik werk al jaren hier , dus ik zeg dan volgens mij nu dan wel want als je op je scherm bij mn gegevens had gekeken dan zag je staan gigabit internet of niet??

oh toe zei meneer ja idd zie het maar dan nog krijg je geen v12 modem dat dus die mentaliteit dat maakt me kwaad en zeker na 8 weken van deze onzin elke paar dagen

 

 

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat wij snel aan de gang kunnen gaan.

 


Wees blij dat je geen V12 hebt gekregen, ook die is nog niet volledig operationeel.

Zo heeft de V12 nog geen IPv6 en kan deze nog niet goed samenwerken met de Experia WiFi's en de "super"WiFi's.

het gaat er om dat ik woorden moet weg halen als incompetent wat geen scheld woord is als het waarheid is en het is de waarheid dus daar kan ik niets aan doen ik kan dat niet anders noemen als ik 8 weken bezig ben met bellen wachten belofte na belofte en niets gebeurd er er word alles toegezegd net als nu weer we kijken naar je post nee ze zeiken hem af op een paar woorden de woorden tegen mij aan de telefoon gezegd zijn pas erg maarja we hebben het gesprek fijn opgenomen en ik plaats zo snel als ik weet hoe een link naar de audio file zodat iedereen kan horen hoe klant vriendelijk klinkt anno 2020 


Hey @paultje1971,

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat KPN snel aan de gang kunnen gaan.

Je gaat contact zoeken? @Julian Borghuis het is niet de bedoeling dat je de teksten zo maakt dat we te maken hebben met een KPN medewerker, want ook jij bent gewoon klant, je moet zelf schrijven, en niet steeds teksten kopiëren en plakken van KPN medewerkers. KPN moderators gaan contact zoeken met klanten. 😉


Hey @paultje1971,

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat KPN snel aan de gang kunnen gaan.

Je gaat contact zoeken? @Julian Borghuis het is niet de bedoeling dat je de teksten zo maakt dat we te maken hebben met een KPN medewerker, want ook jij bent gewoon klant, je moet zelf schrijven, en niet steeds teksten kopiëren en plakken van KPN medewerkers. KPN moderators gaan contact zoeken met klanten. 😉

Sorry hoor ;(

Ik wil alleen maar me best doen 😢 jij bent toch ook geen mod?

Een mod zou dit moeten zeggen :(


@paultje1971 we snappen je frustratie, maar om zo te keer te gaan gaat jou ook niet helpen. 😉 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze voor jou in het systeem kijken, wat @wjb zegt klopt! Die V12 heeft ook nog kinderziektes. Maar ik begrijp dat je een V10a hebt, wat voor problemen geeft deze?


Hey @paultje1971,

 

Ik wil graag dat je even let op je woorden, als je wilt dat KPN je gaat helpen ;)

wil ik best doen hoor maar ik gebruikte niet eens de woorden die de hu**** daar tegen mij gebruikte en das meer om de nadruk te leggen op hoe aso er aan de telefoon word gedaan 

tegen klanten als ik tegen een meneer gewoon zeg meneer het zit zo en leg het verhaal uit en hij onderbreekt me tot 3 keer toe door er doorheen te roepen dat ik geen v12 krijg sorry dan word ik boos zeker als hij dan zijn verhaal doet en ik onderbreek hem om te zeggen dat het me is beloofd 

oh en waarom omdat u aan het doordrammen bent? NEE omdat het me is beloofd en omdat het me is verteld dat ik wifi 6 en box 12 zou krijgen begint ie weer hoog van ze toren te blazen dat alleen klanten met gigabit dat kunnen krijgen waarop ik hem stop en vraag of hij hoort wat hij zelf zegt ? ja ik ben niet dom meneer ik werk al jaren hier , dus ik zeg dan volgens mij nu dan wel want als je op je scherm bij mn gegevens had gekeken dan zag je staan gigabit internet of niet??

oh toe zei meneer ja idd zie het maar dan nog krijg je geen v12 modem dat dus die mentaliteit dat maakt me kwaad en zeker na 8 weken van deze onzin elke paar dagen

 

 

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat wij snel aan de gang kunnen gaan.

 

ik kan me profiel invullen klantnummer geen idee wat dat is weet wel wat het is maar geen idee het nummer maar postcode huis nummer kunnen ze toch ook me vinden en dat van die audio file maak ik pas openbaar als ze me nu nog 1 keer een oor aan naaien want sorry jij komt net kijken hier en weet totaal niet wat er is gezegd tegen mij en vooral het belangrijkste de voorgaande weken die hell waren je moet je eens inbeelden dat je 24/7 in huis zit aan de morfine en internet eigenlijk jouw weg naar buiten wereld is en dat word bruut van je afgenomen omdat je je abbo veranderd en zo erg dat op een gegeven punt iemand vd klanten service zo over de schreef gaat en me zo beledigd dat ik opzeg en naar ziggo ga net voordat de 14 dagen omzijn contacteerd kpn me weer om het schijnbaar goed te maken ofzo dus ik er op in gegaan en ziggo cancel gegeven en gebleven bij kpn met de beloftes die zijn gedaan waar ik nog maar moet zien of ik de  vergoeding krijg en of ik de v12 ooit zie en het enige tot nu toe is dat excuus wauw dus hoop niet dat je het raar vind dat ik alles opneem tegenwoordig omdat ik ze niet erg betrouwbaar vind. En wat jou betreft ik ken je niet dus boos op jou kan ik niet zijn maar als iemand gelijk valt over dat er een paar woordjes scheef staan dan denk ik zal ik die audio maar online gooien dan want dan weet ik zeker dat je je mening naar die van mij aanpast of je moet zo diep bij kpn zitten dat alles mag gezegd worden tegen klanten maar ik blijf altijd hopen dat er mensen nog bestaan die echt eerlijk zijn en niet proberen steeds de boel te belazeren


Hey @paultje1971,

Ik ga even voor je contact zoeken of KPN jou kan contacteren. Ondertussen graag alvast je profiel invullen hier op het forum zodat KPN snel aan de gang kunnen gaan.

Je gaat contact zoeken? @Julian Borghuis het is niet de bedoeling dat je de teksten zo maakt dat we te maken hebben met een KPN medewerker, want ook jij bent gewoon klant, je moet zelf schrijven, en niet steeds teksten kopiëren en plakken van KPN medewerkers. KPN moderators gaan contact zoeken met klanten. 😉

Sorry hoor ;(

Ik wil alleen maar me best doen 😢 jij bent toch ook geen mod?

Een mod zou dit moeten zeggen :(

Ja ik ben een klant, maar we mogen dingen wel corrigeren. Je doet ook je best, ik zeg dit alleen maar dat er straks geen problemen komen. 😉


@paultje1971 we snappen je frustratie, maar om zo te keer te gaan gaat jou ook niet helpen. 😉 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze voor jou in het systeem kijken, wat @wjb zegt klopt! Die V12 heeft ook nog kinderziektes. Maar ik begrijp dat je een V10a hebt, wat voor problemen geeft deze?

ik heb de volgende issues met de 8,9,10,10a en dat is dat het maakt alles prima groen online tot het moment dat iemand op internet gaat dan is de fun over box gaat op rood en verbinding is weg en dit met ik denk totaal 12 boxen nu heb zelfs nog boxen van marktplaats gekocht en een asus ax11000 en deze is door iemand neer gezet met 10 jaar net werk ervaring en ik heb dan ook rond de 5,5 weken internet weer up en running maar ik maak me kwaad dat de beloftes niet worden nagekomen en ik nu vandaag weer voor de /?? keer een v10 krijg geleverd en dan bel je er na met 0800-0402 en word als stuk vuil behandeld sorry maar ik word dan boos idd en niet op jullie maar moet toch ergens geen met wat ze doen en er zo mee weg komen daarom heb ik de gesprekken opgenomen de laatste paar keer alleen zodat ik niet voor leugenaar word uitgemaakt op plaatsen zoals deze en ik weet het is niet netjes om iemand op het web te zetten met gesprek maar dan horen andere wel hoe ze tegen me praten en dat ik gewoon normaal meneer en mevrouw gebruik en dan dan nog ik word uitgemaakt als lui en dat ik maar een drammertje enz enz maar ik wacht nog heel even met dat online zetten want ik ben even aant kijken waar ik zit qua legaal enz


nou ik heb gedaan wat werd gevraagd me profiel en ik heb de la omgekeerd en het klant nummer staat er en de laatste 3 vd bank ook dus ben benieuwd of ze hier wel iets anders kunnen en of ze kunnen zien in de historie wat er is gebeurd want dan als ze dat zien veranderd hun toon zeker want dit zeiden 5 mensen al bij kpn dit heb ik in heel mn leven nooit gezien en die maakte excuus voor wat er allemaal fout gaat en is gegaan. hier laat ik het even bij voor dat ik weer iets zeg wat iemand niet leuk vind maar ik dacht dat hier mensen zaten die in mn kpn account konden kijken en dan zien wat er is verteld enz


@paultje1971 , Je geeft in een ander topic aan dat je een Asus AX-11000 hebt staan en dat je daarmee een download snelheid van 950Mbps haalt met een upload van 600Mbps.

Kan je daar eens een screenshot van posten, daar help je anderen enorm mee.


Maar ik dacht dat hier mensen zaten die in mn kpn account konden kijken en dan zien wat er is verteld enz

Dat klopt @paultje1971, KPN medewerkers kijken ook op het Forum, en er zitten ook superusers op het Forum. Zoals ik en nog wat andere Forumleden, we weten veel van KPN en kunnen klanten op vele manieren helpen. Het enigste wat we niet kunnen is jou gegevens inzien, maar we staan wel in contact met KPN moderators als het echt nood is.


Dit is met een zelf gekochte naja een goede vriend heeft het gekocht voor mij en geïnstalleerd en ik betaal hem er voor terug maar dat is ff niet terzake ik kan niets laten zien van testen met de 10 enz want die  werden niet gedaan klapte er uit voor de Ping er was dus helaas maar ik ben blij hiermee voel me alleen flink genaait zeg maar door alles wat mij is beloofd en wat er niet word na gekomen en als er dan iemand vd klantenservice je soort van pest met je gaat echt geen v12 krijgen zolang hij werkt want hij zou wel ff zorgen dat het niet zou door gaan en die zogenaamde vergoeding kon die niets van zien dus ja ik denk dat er iemand van kpn moet ingrijpen voor dat die ik wou zeggen escaleert maar daar is het te laat voor ontploft is het woord denk ik want opzeggen is wel een optie maar waarom wil ik weg dan als ik mooie snelheid haal simpel om de 6 weken die ik niet blij was en in een soort hell was en niets kon ik zit al aan een bank/bed de hele dag aan de morfine en geloof me das niet leuk maar ik vind mezelf niet zielig ik ben een trotse vader en ex brandweer man met heel veel mensen gered dus ik heb m’n strepen wel verdiend het gaat hier puur om eerlijkheid en ik vind als je iets beloofd dan moet je dat doen en als het dan zo vaak fout na fout gaat dan ook nog iemand zegt dat je je compensatie niet krijgt ergens snapt er een keer iets en dat was vandaag ik ben het spuugzat om als te pikken het irritante dat ik lui zou zijn en een drammer the sorry na 6-8 weken mag je wel wat gas geven vind ik en dat maakt je niet lui of een drammertje en zeker wat ze er voor zeiden over de medicijnen waardoor ik niet naar de shop kan (morfine spuiten 6 per dag) en dan word je soort van uitgelachen en werd gezegd ja joh dat kan iedereen zeggen ik geloof er niets van ik hoor die smoes 10 keer per dag als ze maar niet hoeven lopen alles moet aan de deur geleverd zo werkt het niet meneer !! Dus dat laatste was waar het excuus voor was en dat was opgelost en nu begint het weer van voor of aan dus aub KPN doe iets hier mee want anders moet ik opzeggen m’n vrouw is er al klaar mee ik wil graag gewoon blijven en dat ze hun beloftes na komen en wanneer.

 

mvg Paul


Dank je @paultje1971, als je er nog eentje weet te maken die nog iets hoger dan houd ik me aanbevolen.


Dank je @paultje1971, als je er nog eentje weet te maken die nog iets hoger dan houd ik me aanbevolen.

begrijp hem ff niet iets hoger kan hem op de apple tv doen die zit op een kabel dit was dacht ik op wifi


gekke met de ax11000 is wel dat je wifi snelheid ook al heb  je op sommige devices geen wifi 6 hij er toch iets mee doet waardoor het enorme boost krijgt en ook heb je 3 banden wat super is hij heeft het zo ingesteld dat alles wat een klein beetje gebruikt van domotica zoals hue enz op band 1 zitten das de 2.4ghz en dan krijg je band 2 voor de 5ghz en band 3 voor wifi 6 ax en das voor de speedmonsters ik weet niet precies wat hij heeft en hoe hij het heeft ingesteld maar ook pppoe en vlan en mtu enz enz en ik schijn een ipv6 te hebben maar weet je eerlijk ik zie hem er mee bezig zijn en denk ja ja ja en na 3 muis klikken weet ik al niet meer wat ie gedaan heeft hij heeft gelukkig een backup vd settings gemaakt en zei als het ooit fout gaat dat erop zetten en zou weer up moeten zijn maar hij zei wel je moet zeker die van KPN V12 proberen hij wilde hem zelfs bij me installeren ook dus we wachten en wachten maar niets komt en dan bel je en word je soort voor rot behandeld en dan denk je hoeveel weken bezig je bent en geen internet had en geen compensatie op je bank en ga je twijfels krijgen als je een v10 krijgt of de rest ook niet een leugen is.

 

maar wil je de apple tv ff zien wat ie daar op doet mag ook hoor draaid nu endelijk lekker


 


Dank je @paultje1971, als je er nog eentje weet te maken die nog iets hoger dan houd ik me aanbevolen.

begrijp hem ff niet iets hoger kan hem op de apple tv doen die zit op een kabel dit was dacht ik op wifi

Ik hoop op een meting waar rond de 940Mbps download gemeten wordt.

Als je ook een Windows 10 machine hebt, meet daar dan eens met de Speedtest app uit de Windows store. Gebruik daarbij eens verschillende servers zoals bijvoorbeeld die van XS4ALL.


kom niet veel hoger maar ik heb 980 al wel gezien misshien op de pc kan ook of de macbook maar het is nu voor mij stabiel en das fijn alleen ik zou me meer gerust voelen als ik gerust ben gesteld door iemand van kpn die me belt en zegt ok ik kijk na wat u krijgt van ons en wanneer gewoon duidelijkheid want nu heb ik weer een nare ervaring met kpn en het moet gewoon normaal gaan en jeetje we zijn allemaal mensen maar als nou niemand bij kpn zo iets heeft van ok we spugen hem in zn gezicht lachen hem uit beloven het alles en daarna lopen we lachend weg das het gevoel wat ik nu heb van kpn en ik denk ook niet dat kpn dit bij zn klanten als het kpn visite kaartje wil achterlaten.

 

dus als iemand die die macht heeft iemand van kpn aan te sturen mij te bellen dan zou ik die gene heel erg dankbaar zijn maar dat kpn ook wel weet waarom ze bellen want ik heb mn verhaal zo vaak moeten vertellen dat het niet leuk meer is.