Skip to main content

nou heropen de boel maar het is toch om gek van te worden , krijg net via de post een doos van KPN denk yes eindelijk na 6 weken geen internet we kunnen er tegen aan en wat denk je stel incompetente *&&ˆ&&*&* hebben ze verdomme nu box 8 weer een 10a gestuurd ik zou een v12 krijgen en ik wil een v12 maar volgens mij wil kpn gewoon dat we oprotten want anders krijg ik dit ook niet aan de telefoon te horen “ik ben een drammertje” ü kunt niet uw zin krijgen altijd helaas zit dat niet zo in elkaar” 
wat denk u wel dat u wat roept en wij sturen ???? u krijgt nooit een V12 meneer dat ik ik u op een briefje geven zei de dame van opzeggingen dus ik heb toen gezegd doe dat maar stuur het me maar op een briefje en de verbinding verbroken ik ben hier zo klaar mee wat een gezeik kom op 8 weken om iemand te voorzien van een box v12 hoe moeilijk is het zelfs een nieuw pakket als nieuwe klant voor me aangevraagd en nee hoor ook niet monteur ook niet 4 boxen liggen bij de jumbo krijgen we niet omdat we een box eerst moeten inleveren die zijn retour nu nu heb ik dus weer een 10a in huis waar kan ik deze heen sturen want ik ben in staat om hem in de grijze bak te pleuren zo zat ben ik het nu.

EN idd opzeggen had ik gedaan was naar ziggo en ben net in de 14 dagen van ziggo afgezien omdat jullie beloofde alles komt goed we vergoeden u voor de weken geen internet nu 6 totaal maar wie telt er mee nu hebben we uit eindelijk een asus router van 300 euro moeten kopen zodat we via een omweg online konden gaan . dus ja 300 euro ****** betalen omdat iemand bij KPN zit te kloten en me niet helpt en nee het is niet 1 persoon het is een hele afdeling lijkt het wel.

Dus mijn vraag als volgt is willen jullie ons weg hebben want we vertrekken graag hoor als u dit wil maar dan wel graag even de kosten vergoeden die ik heb moeten maken om dat ****** internet aan de gang te krijgen omdat jullie monteur het niet nodig vond te komen want een simpele v12 neerzetten zou het probleem oplossen dus tja zo makkelijk maar dus eigenlijk toch ook weer niet er is me nu dus 4 weken schade van geen verbinding toegezegd (zijn er 6) maar jullie tellen toch ook met de boxen maar tot 10 verder komen we niet. dat geld heb ik ook niet gehad daarna heb ik zelf maar 300 moeten geven voor een router met ondersteuning voor KPN omdat kpn de andere kant op keek en dacht val dood daar joh ....... dus wat heeft u als wedontcare hier op te zeggen is er iemand met een rang hoger dan ik kan niet en wil niets mentaliteit of word het toch opzeggen???

is jullie personeel zo erg dat er niet 1 persoon slim is om me een box te sturen die werkt op mijn verbinding gigabit nu halen we met onze eigen 300 euro router goede snelheid prima hoor maar waarom moet ik dan nu vet geld betalen voor iets wat u hoort te leveren u blijft dus in gebreke bij deze om mij apparatuur te leveren conform mijn internet abonnement , door uw eigen technische dienst is me meerdere malen verteld V12 gigabit is V12 meneer alles er onder geeft gedonder. plus bij elk nieuw gigabit abbo geven we een v12 dus ik snap niet waarom er een monteur moet komen om te zeggen hier staat een verkeerd modem het moet worden omgeruild??????

dus uw eigen personeel zegt dit tegen mij en ik bel en word elke keer doorverbonden tot ik zelf maar ophang omdat ik niet de gene wil zijn die iemand een ziekte toe wenst ed. zo boos ja idd dus ik hou liever de eer aan mezelf want ik hou er niet van om mensen voor rotte vis uit te maken maar laten we zo zeggen het ligt op het puntje van mn tong na 8 weken gezeik als u dit snapt en denkt goed verhaal moet je wat mee doen DOE ER WAT MEE DAN STUUR HET NAAR IEMAND MET EEN IQ OF IN IEDERGEVAL MACHT GENOEG OM DIT TE STOPPEN WANT SORRY IK VIND HET NIET LEUK MEER BEGRIJPT U MIJ MISSCHIEN DAT IK HET NIET MEER LEUK VIND NA 8 WEKEN !!!!!

 

*Admin: tekst aangepast i.v.m. taalgebruik

Boven de 940 DL


Op de Windows bak maar wel met 64gb/i9/raid0 m2 nvve ssd 2080 ti dus dat zou mss invloed hebben ik weet het niet 


Boven de 940 DL

Heb je een iets groter screenshot waar ook op te zien is dat de cliënt op het KPN netwerk aangesloten is?

Welke "Speedtest" app gebruik je hier?


Staat er op als het goed is mss pagina terug


Voor als het niet ging nogmaals 

 


Staat er op als het goed is mss pagina terug

Zie mijn vorige bericht die ik ondertussen gewijzigd had.


Ff schuin want wil niet m’n vaste IP in beeld gezien deze al 1,5 jaar het zelfde is haha ideaal voor m’n server maar niet handig buiten af.


Ff schuin want wil niet m’n vaste IP in beeld gezien deze al 1,5 jaar het zelfde is haha ideaal voor m’n server maar niet handig buiten af.

Dat poets je die toch even weg, als er nog maar zichtbaar is dat het een KPN aansluiting betreft.


Staat er op als het goed is mss pagina terug

Zie mijn vorige bericht die ik ondertussen gewijzigd had.

Nee sorry maar dan staat m’n IP vol in beeld en de test server was KPN Amsterdam en de test FAST speed test voor streaming en download Speedtest voor o.a Netflix enz dus geen kleine staat wel de naam Netflix achter plus de locatie data op pc staan aan en rare ik zit in Hilversum altijd Rotterdam zelfs bij de Apple ID check krijg ik de code ergens in de buurt van Rotterdam vaag zal wel met de IP range te maken hebben maar mag ik vragen wat maakt die 940 zo belangrijk voor je want het er aardig me best voor moeten doen om het te halen en de dag er voor had ik het gelijk das wel raar ervaar jij dit ook toevallig? Maar zat net in me mail te kijken maar geen respons van kpn helemaal niets dus ik denk dat m’n vrouw morgen de stekker eruit gaat halen en de boel stop gaat zetten als ze niet eens fatsoenlijk kunnen reageren (niet mijn woorden deze keer maar ben het er wel een beetje mee eens zo’n forum bestaat niet omdat het mooi weer is . En m’n vrouw die werkt heel hard in het ziekenhuis nou ik hoef je niet te zeggen wat de werkdruk daar is en als ze dan thuis komt ff internetten of Netflix maar dan moet je internet hebben en die 6 weken zitten haar behoorlijk hoog zeker nu die man vanavond zei geen compensatie zie niets dus dat kan je vergeten hij stond op speaker voor de opname dus tja ze wil het online op het radar forum zetten en ik zeg wacht nou maar ze zijn echt niet allemaal evil daar bij kpn paar rotte appels heb je overal alleen wij pakken de verkeerde appel haha


Nee sorry maar dan staat m’n IP vol in beeld 

Dan poets je die toch even weg, zo moeilijk is dat toch niet.

 

...maar mag ik vragen wat maakt die 940 zo belangrijk voor je want het er aardig me best voor moeten doen om het te halen en de dag er voor had ik het gelijk das wel raar ervaar jij dit ook toevallig? 

Er zijn heel veel abonnees die maar 850Mbps halen en KPN geeft aan dat de Speedtest servers niet meer aankunnen. Zelf geloof ik daar niet in en dat toon jij keurig aan. Ik wil KPN daar graag even mee om de oren slaan.


 


Zo voor alles een eerste keer hoppa 1000 en het is officieel de test site van Netflix 

 


Jongens ik ga m’n injectie krijgen en dan slapen en morgen afdeling opzeggen bellen zegt m’n vrouw ze doen helemaal niets nakomen qua afspraken enige is het woordje sorry en de rest geen enkel bewijs ineens in hun computer meer en het kan niet zo zijn dat je mensen dingen beloofd als u heeft zo lang zonder gezeten daar compenseren we u 4 weken geld terug voor plus u krijgt een v12 modem enz maar het gaat. Iet zo zeer als iemand zegt het modem is klote kan best maar dan is het wel mijn klote modem dat me beloofd is het is een soort van principe en als je dan netjes belt en zegt goh meneer er is per abuis voor 7e keer een v10 gestuurd dat je word uitgelachen en dat je dan boos roept Hallo kijk in de computer naar de afspraken zegt ie staat nix in ook geen compensatie dus m’n vrouw zegt genoeg is genoeg ze kunnen naja dat ga ik niet herhalen en nogmaals ik vind het jammer hoop dat ze morgen snel toch bellen maar ik weet het antwoord wel denk ik heej nou slaap lekker 


https://fast.com/nl/


Dit voor de gene die nog wilde weten een ax-11000 ASUS met een Netgear 16p 1000 switch

 

 


pff zo drukte om een ander modem/router

ik was al helemaal klaar met die experiaboxen en heb zelf een fritzbox gekocht

en zelfs achter de fritzbox heb ik nog een netgear r9000 als router en voor de wifi dekking

maar ja als er problemen zij moeten deze opgelost worden

 

 


pff zo drukte om een ander modem/router

ik was al helemaal klaar met die experiaboxen en heb zelf een fritzbox gekocht

en zelfs achter de fritzbox heb ik nog een netgear r9000 als router en voor de wifi dekking

maar ja als er problemen zij moeten deze opgelost worden

 

 

Voor m’n vrouw is die compensatie belangrijk voor mij ook het is een belofte en die hoor je niet te breken


pff zo drukte om een ander modem/router

ik was al helemaal klaar met die experiaboxen en heb zelf een fritzbox gekocht

en zelfs achter de fritzbox heb ik nog een netgear r9000 als router en voor de wifi dekking

maar ja als er problemen zij moeten deze opgelost worden

 

 

Kon de R9000 niet direct net als de asus want dat zou m’n tweede keus zijn ben eenmaal zwak voor Netgear spul zo mooi 


nee dat kan niet

ik handel telefoon en itv af via de fritzbox

alle andere netwerk gaat via de netgear

heb jij itv ook via die switch lopen ?


Ik heb satelliet ik wilde alleen internet nog omdat er 6 weken storing was had m’n vrouw de pest en hebben we schotel nu wel mooi beeld en via via heeeel veel zenders in 4K :)


Ik heb satelliet ik wilde alleen internet nog omdat er 6 weken storing was had m’n vrouw de pest en hebben we schotel nu wel mooi beeld en via via heeeel veel zenders in 4K :)


oke een netgear r9000 gaat ook werken met alleen internet 

ik heb zelf ook schotel en mijn ouders kpn itv

schotel zit veel op maar door het gezeur met Discovery en Canaldigitaal

heb ik dplay erbij genomen mooi pakket (maar dat is persoonlijk)

 


@paultje1971, Dank je voor die metingen.


Nou KPN leest niet eens hun eigen forum dus ik stop met posten ben helemaal klaar met het gedrag van ze en het gezeik met al die boxen en het bellen en van a naar b naar c te worden gestuurd en iedereen zegt oh jay niet mijn probleem dus ik snap wel dat ze daar nooit problemen hebben ze zeggen gewoon niet mijn probleem en zeggen zoek het uit . Dus ik ben bang dat m’n vrouw voor opzeggen gaat kiezen omdat ze a ons negeren dus ook op het forum en b ze wel heel erg veel kansen hebben gehad om te reageren per telefoon brief of mail en dit ook niet doen lijkt wel of ze het gewoon afsturen op opzeggen omdat ze te lui zijn om iets te moeten opleveren/oplossen


@paultje1971, gebleken is dat fast.com geen betrouwbare resultaten geeft.

@peter-keetfm geeft in dit bericht aan bijna 1Gbps te halen terwijl hij "maar" een 500Mbps abonnement heeft.


Dan is eigenlijk geen een betrouwbaar want glas geeft altijd een burst en blijft dan op je abbo snelheid ik heb 980 aan het einde van ookla op de ziggo site en op speedtest.net lijken op zelfde maar ziggo geeft 20 meer dan speedtest.net daar haal ik 960 dl en 720up

 

maar de up is eigenlijk onbetrouwbaar altijd de 500 haal je altijd wel maar soms 900 en soms 520 min en de download zit altijd op min 900 nooit er onder meer bij mij