Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb bij aanleg van glasvezel hier in de wijk destijds een abonnement bij Lijbrandt.nl afgesloten. Lijbrandt werd geïntegreerd in Telfort, ik heb willen overstappen van Telfort naar KPN om oa. van de aanbieding voor Super Wifi in aanmerking te komen, echter is mijn Telfort abonnement gemigreerd naar KPN waardoor ik nu niet meer over kan stappen en geen gebruik kan maken van de Super Wifi aanbieding.

Kan ik nog wel in aanmerking komen als nieuw KPN abonnee voor de gratis Super WiFi?

Beste KPN,

Ik heb bij aanleg van glasvezel hier in de wijk destijds een abonnement bij Lijbrandt.nl afgesloten. Lijbrandt werd geïntegreerd in Telfort, ik heb willen overstappen van Telfort naar KPN om oa. van de aanbieding voor Super Wifi in aanmerking te komen, echter is mijn Telfort abonnement gemigreerd naar KPN waardoor ik nu niet meer over kan stappen en geen gebruik kan maken van de Super Wifi aanbieding.

Kan ik nog wel in aanmerking komen als nieuw KPN abonnee voor de gratis Super WiFi?

Nee, dat kan niet want, want van TFT naar KPN gemigreerd worden, wordt niet beschouwd als nieuwe klant.

 


Welkom bij ons op het forum @3XXXL, doordat je al klant was bij Telfort en dat abonnement is naar ons overgezet kan je inderdaad geen gebruik maken van de SuperWifi actie. Dat is een actie voor nieuwe klanten, toen jij een abonnement bij Telfort nam zal je ook een welkomstaanbieding hebben gekregen. 

Wel kan je de Wifimanager op onze site gebruiken, die helpt om de WiFi verbinding zo optimaal mogelijk in te stellen. Ook kan je bij een KPN winkel in de buurt een chocolaatje ophalen :slight_smile:


Ik had graag mijn Telfort abonnement opgezegd om vervolgens een abonnement bij KPN af te sluiten.

Dit had mij beduidend meer voordeel opgeleverd dan een reep chocolade.

* Superwifi

* Settopboxen met bluetooth ab

* V12 Experiabox

Graag zou ik van KPN een tegemoetkoming hierin ontvangen.


Dan had u dat moeten doen. Enkele maanden geleden.


Voor en tijdens de overgang is er meerdere keren aangegeven dat je met behoud van de Telfort voorwaarden die je had naar ons zou komen. Dat is nu dus ook gedaan, daar kunnen we nu niets meer aan veranderen. Als je eerder, toen je de eerste berichten over de overgang had gekregen, besloten had om zelf over te stappen had je daar gebruik van kunnen maken. Wel zou je toen je Telfort e-mailadressen kwijtgeraakt zijn, die heb je nu kunnen behouden. 


Hallo Jasper,

Ik heb nooit een Telfort abonnement afgesloten en heb daarom dus ook geen @telfort.nl mail adres.

 


Je had een Lijbrandt abonnement inderdaad, maar dat is onderdeel geworden van Telfort en was daardoor een Telfort abonnement. Door verschillende overnames had Telfort meer dan 70 verschillende e-maildomeinen, daarom benoemde ik dat algemeen als 'Telfort e-mailadressen’. Lijbrandt valt daar ook onder, dat zou je kwijtgeraakt zijn als je voortijdig overstapte. Nu heb je die kunnen behouden. 

Dat verandert niets aan de situatie, de Telfort voorwaarden zijn met het abonnement meegekomen zoals ik zei, daardoor geldt het niet als een nieuw abonnement.