Skip to main content

van telfort na kpn internet snelheid in app klopt niet Had 100 mb download nu staat erin de app 50

Hoi @Ton Greeve, welkom op het KPN forum en welkom bij KPN :slight_smile:  Als ik je screenshots zo bekijk klopt de snelheid die je daar ziet staan wel.

De 50/5 Mbit/s die daar genoemd wordt is de standaard snelheid van het ‘TFT Internet met Interactieve TV en Bellen'-pakket. Op het eerste screenshot staat bij de opties 'Extra snelheid tot 100/10’ aan, daarmee heb je een verhoging van de standaard snelheid van het pakket. 

Dat is hoe het administratief staat, maar het is veel duidelijker om te kijken wat je daadwerkelijk haalt. Als je een speedtest doet op een bekabeld aangesloten computer, wat krijg je dan voor resultaat? 


Rond de 76


De verbinding zelf komt wel boven de 50, dus je hoeft daar niet naar te kijken in MijnKPN. De snelheid van de extra is wat actief is. Ik weet niet wat er mogelijk is op jouw verbinding, het kan zijn dat dit het maximaal haalbare is op de lijn. Als je jouw forumprofiel zo volledig mogelijk invult en daarna hieronder een seintje geeft kan ik dat voor je nakijken.


Nee daar kan je beter even mee wachten ze zijn hier glasvezel aan het aanleggen zit te eachten op aansluiting binnen kabel ligt al voor het huis bedankt voor de moeite maar vond alleenraar wat er bij mn abbo stond in de app


Helemaal goed @Ton Greeve. Als glasvezel wordt aangelegd en je gaat dat gebruiken zal je de 100 Mbit/s zeker gaan halen :slight_smile:  Als we daarbij iets voor je kunnen doen, of als je andere vragen voor ons hebt weet je ons te vinden.


Ja hoop dat ze me gauw aansluiten hij ligt al bij de woning alleen moet ie nog worden angesloten binne geen idee hoe lang dat gaat duren in ieder geval bedankt voor de uitleg