Skip to main content
Beantwoord

Van Telfort V8 naar KPN V12, slecht wifi

  • July 23, 2020
  • 4 reacties
  • 211 keer bekeken

vandaag van een telfort experia V8 naar een KPN box 12 overgegaan

wat een slechte wifi nu. ook de wifi manager verbetert het niet. 

Denk niet dat het beter wordt met een Box12

Beste antwoord door Joep1965

Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen of heb je al een keer van kanaal gewisseld?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 23, 2020

welke snelheid haal je dan?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 24, 2020

Nu nog maar 6m/bit dat was 20m/bit.

Bekabeld is het 70 m/bit

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • July 24, 2020

Heb je het modem al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen of heb je al een keer van kanaal gewisseld?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @kpn zuigt, ik snap goed dat je de WiFi verbinding graag wilt verbeteren. Is het wel gelukt om de WiFi manager helemaal te doorlopen? Heb je de tips van Joep nog geprobeerd? We horen graag hoe het afgelopen is.