Skip to main content
Beantwoord

van v10a naar v10 voor meer aansluitingen

  • March 5, 2020
  • 4 reacties
  • 118 keer bekeken

beste KPN goeden dag ik heb 2 vragen

waar staat de A voor op het modem v10A

en als ik een verzie terug wil gaan met inplaats van de A een gewoon v 10 modem waar meer aansluitingen op staan en dan ook het bestelde super wifi kan gaan gaan gebruiken

verneem ik op het forum dat het niet kan via de KPN zelf maar misschien met een ruil waar iedereen naar vraagt op het forum (zo niet blijf ik bij het v10a modem) (maar of ruilen is toegestaan is de vraag)

wilt u reageren via mail

een groet van een tevreden Kremer79

 

 

Beste antwoord door Nick83

Euhm... hoofdletters? Punten? En andere leestekens? Grammatica? 

U zult geen reactie via mail ontvangen. Het enige wat KPN via mail doet is facturen en reclame versturen. Verder doet KPN helemaal niets via de mail.

Waarom de v10a niet gewoon v11 heet, dat weet geen mens. Eén van de grootste mysteries uit de wereldgeschiedenis.

Als je de SuperWifi's aansluit op de v10, word het wifi van die v10 uitgezet. En dat kun je niet meer handmatig aanzetten zolang je die SuperWifi's aangekoppeld heeft. Bij de v10a blijft de wifi wel aan en heeft u dus 3 wifi toegangspunten in huis.

Als u meer dat 2 tv ontvangers heeft, kunt u een gratis switch ontvangen voor meer poorten. Anders kunt u hem zelf aanschaffen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 5, 2020

Euhm... hoofdletters? Punten? En andere leestekens? Grammatica? 

U zult geen reactie via mail ontvangen. Het enige wat KPN via mail doet is facturen en reclame versturen. Verder doet KPN helemaal niets via de mail.

Waarom de v10a niet gewoon v11 heet, dat weet geen mens. Eén van de grootste mysteries uit de wereldgeschiedenis.

Als je de SuperWifi's aansluit op de v10, word het wifi van die v10 uitgezet. En dat kun je niet meer handmatig aanzetten zolang je die SuperWifi's aangekoppeld heeft. Bij de v10a blijft de wifi wel aan en heeft u dus 3 wifi toegangspunten in huis.

Als u meer dat 2 tv ontvangers heeft, kunt u een gratis switch ontvangen voor meer poorten. Anders kunt u hem zelf aanschaffen:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/


jordy.vanderbolt
Topper

Hi @Kremer79,

 

De v10A is helaas niet om te ruilen voor een v10. Dit komt doordat het niet mogelijk is om een versie te kiezen bij het verzenden. Het modem dat toegezonden wordt als bijvoorbeeld eentje kapot is, wordt bepaald door het systeem, hier heeft helaas niemand invloed op. Op een monteur op locatie na dan, die kan in bepaalde gevallen er voor kiezen om dat wel te doen, de reden 1 poort meer is helaas geen goede reden.

 

Wat betreft de letter A in v10A, dat is een hele makkelijke! Die staat namelijk voor Arcadyan, de fabrikant van het modem, zo simpel kan het zijn 😋.

 

Groet!


  • March 5, 2020

Hallo @Kremer79 , als je meer lan aansluitingen wilt kun je een switch kopen.

 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Kremer79, welkom op het forum! Via de mail zal ik niet reageren, het forum is mijn modus operandi. :nerd: Ik zie dat je al behoorlijk wat tips hebt gekregen, kun je hiermee uit de voeten? Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je hier altijd weer een bericht plaatsen!Â