Skip to main content

Sinds KPN heeft XS4all overgenomen gaat het mis...Internet verdwijnt regelmatig, TV idem...waardeloos...Nooit was het zo met XS4all!

 

XS4All is nu (nog?) apart. Stap anders over van XS4all naar KPN. Misschien werkt KPN bij jou wel beter dan XS4all. En nog goedkoper ook…… 

 


Hoi @chloeuntrau, welkom op het KPN forum. XS4ALL is inmiddels sinds 1998 onderdeel van KPN, ik ga er vanuit dat je niet sindsdien problemen hebt.

Recenter is bekend geworden dat Telfort, XS4ALL en Yes Telecom (allemaal al langere tijd onderdeel van KPN) samen verder zullen gaan onder de naam KPN. Verder is er nog helemaal niets veranderd, als je een XS4ALL abonnement hebt loopt dat nog gewoon via XS4ALL. Die abonnementen zijn voor ons ook niet in te zien. Je kunt dit daarom ook beter aan de XS4ALL klantenservice voorleggen, zij kunnen het abonnement en de verbinding met je nakijken.


Sinds KPN heeft XS4all overgenomen gaat het mis...Internet verdwijnt regelmatig, TV idem...waardeloos...Nooit was het zo met XS4all!

 

@chloeuntrau Ik vermoed dat het ergens in je hardware zit. Ik zit ook bij XS4ALL en heb letterlijk 0% uitval. Welke router heb je? Kun je eens in het logbestand kijken of daar iets staat?