Skip to main content
Beantwoord

van ziggo naar kpn

  • March 13, 2020
  • 29 reacties
  • 5574 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

  • March 13, 2020

Ik heb besteld hussel internet 100mbit/s

Opnemen

Extra tv ontvanger

Interactieve tv

Hallo @Schol , dan zou ik ook de 4K-optie hebben aangevinkt omdat je ook een 4K-tv hebt.


  • March 13, 2020

Graag gedaan. Ik ben het eens met je vrouw: Als je eenmaal ergens zit en je bent tevreden, waarom zou je overstappen? Als je bij KPN zit en het werkt allemaal goed (wat ik verwacht met 60 mb) dan zul je wellicht zien dat er andere providers zijn die goedkoper zijn. KPN zet echter in op kwaliteit en dat heeft zijn prijs.

Als je besluit een nieuw abonnement te nemen bedenk dan ook of je veel gebruik maakt van WiFi, want als dat niet zo is dan kun je beter die korting pakken (eerste 6 maanden 50%) korting waar je als nieuwe klant recht op hebt.

Veel succes met de overstap @Schol en als je nog onduidelijkheden hebt dan zien we je wel weer verschijnen!

Hallo @jlthkoch , KPN biedt alleen nog maar de korting aan en niet meer de wifi-dingen.

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • March 15, 2020

Hi Schol, welkom op het forum. 

Fijn om te zien dat je zo goed op weg bent geholpen. Nog een kleine toevoeging: ga ook goed na waar de modem zal komen te staan, dus waar de aansluiting zit. Vanaf dat punt zal er nog een netwerkkabel naar de televisieontvanger getrokken moeten worden. Je kunt ook werken met draadloze adapters, maar een kabel heeft altijd de voorkeur als dit mogelijk is. 

 

Ik heb besteld hussel internet 100mbit/s

Opnemen

Extra tv ontvanger

Interactieve tv

Hallo @Schol , dan zou ik ook de 4K-optie hebben aangevinkt omdat je ook een 4K-tv hebt.

Dit zal niet gaan, de maximale snelheid die gehaald kan worden ligt onder de 100 Mbps. 


  • Auteur
  • Topper
  • March 15, 2020

Oké dank je voor het bericht ,ik heb erg getwijfeld of ik wel over zou stappen want ik heb nu super beeld bij ziggo,maar ja het geld wel ook wat.dus ik hoop op goed beeld.