Vandaag heb ik een verhuisdatum doorgegeven bij KPN. Vanaf welk tijdstip op de verhuisdatum zou er internet moeten zijn in de nieuwe woning? Dit zodat ik de afspraken met de monteur (ICT-bedrijf) hierop kan afstemmen.
Alvast bedankt!
Daar zit geen tijd aan vast, ook is niet van tevoren hoe laat het allemaal zal plaatsvinden. In de loop van de dag op de verhuisdatum worden je abonnementen administratief overgezet naar het nieuwe adres. That's it. En je weet, alles is onder voorbehoud. Er kan van alles misgaan, vertraagd worden of wat dan ook, storing, systemen die niet werken/platliggen enz. Kortom, het is afwachten.
Alvast veel succes met de verhuizing! En ik duim voor je dat alles soepel en vlotjes verloopt.
Dank je wel!
Ai, dat klinkt niet hoopvol. Ik heb het maar een dagje naar voren gehaald en hoop dan maar dat het op de werkelijke dag inderdaad is overgezet
Hallo
Super, dank je wel!
Hallo
Over het algemeen gebeurt dit in de loop van de ochtend. Er moet iets handmatig worden omgezet in de wijkkast. Vaak is dat de eerste taak die monteurs doen op hun werkdag. Maar er zit geen vaste tijd aan vast.
Je ontvangt een e-mail of sms zodra de aansluiting is geregeld.
Top, dank je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.