Skip to main content

Vanaf vrijdag 16 juni heb ik thuis geen tv en internet meer.

Als je met je postcode kijkt of er een storing is staat er er is een storing. 

Maar het vreemde van het verhaal is wanneer ik het adres van de buren en de rest van de straat intyp dan staat er geen storing gevonden.

Alleen bij ons adres.

 

Dit duurt nu al 4 dagen dat wij geen diensten ontvangen en de verwachte eindtijd wordt steeds opgeschoven. Er zit qua tijd een patroon in. 12.15 - 16.15- 20.15- 00.15 uur

Elke keer wanneer het bij dit tijdstip komt wordt de eindtijd weer doorgeschoven.

 

Wat is er aan de hand? Dit is zeer frustrerend dat het al bijna ruim 4 dagen is. 

 

Wat voor storing is er aan de hand en wanneer wordt deze nou eindelijk opgelost? 

Ik ben inmiddels ook al ruim door mijn internet bundel van mijn mobiel heen waardoor extra bundels moeten kopen wat weer extra kosten met zich meebrengt.

Dat klinkt exact als mijn probleem. Toevallig in Zeist?


Nee Deurne 


@Cleog  @bveerman  Voor een snelle reactie kunnen jullie bellen 0800-0402 en aangeven dat je storing hebt 


Dan wordt er gezegd wanneer je belt voor een storing ze je via de telefoon ook niet kunnen helpen en maar weer op moet hangen en maar moet afwachten wanneer de storing opgelost is.

 

 


@Cleog vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer en je naam en klantnummer dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is, ps kan ff duren 


Hoi @Cleog, welkom op het forum. De storing in Deurne is inmiddels verholpen zo te zien. Bij een storing is het het snelste om telefonisch contact met ons op te nemen, zoals jimny ook al voorstelde.

Ik zie dat je in de tussentijd ook contact hebt gehad via social media, ik ga er vanuit dat het nu allemaal weer werkt voor je.


Nee hoor niks werkt hier nog. Geen tv en geen internet en als je bij jullie opzoekt bij storing staat ons adres nog steeds in storing inmiddels al 5 dagen!!!

En wanneer je telefonisch contact zoekt zeggen ze meteen wanneer je belt voor een storing kunnen wij je ook niet helpen dus hang maar weer op en wacht maar tot de storing verholpen is.

 

Inmiddels via de chat ook contact gehad maar daar schuiven ze het ook steeds voor zich uit. Neem over 48 uur maar weer contact op als er nog geen service is en dan zoeken we wel uit wat er aan de hand is.

 

Nou dit noem ik geen service naar de klant. Zoek gewoon meteen uit wat er aan de hand is en laat mensen geen 5 dagen wachten.

 

Tot op heden dus nog steeds geen tv en internet!!


Dat is gek, bij de actuele storingen staat jouw woonplaats niet meer. Het gaat van een plaats beginnende met een B naar een plaats die begint met een H. Dat doet vermoeden dat er nu iets anders bij jou speelt. Ik zie dat er gisteren ook nog contact over is geweest en dat er voor vandaag een monteur is ingepland.