Skip to main content

En weer is de storing verholpen aldus de site, is dat een volgend excuus om biets te hoeven doen? 

Nog steeds geen internet en dergelijke, ik vraag me af of dat in een stad, Amsterdam ofzo, ook zo zou gaan

Hallo @gklijn, welkom terug hier. Ik zie dat de storing in jouw postcodegebied nu inderdaad verholpen is. Maar, ik begrijp dat jij nog steeds geen diensten hebt. Kun je aangeven hoe op dit moment de lampjes op de Experia Box branden? Welke branden er wel, welke niet, en welke kleur. Voor de volledigheid nog: de kabel tussen IS/RA punt en Experia Box zit er goed in, en is in goede staat? Test als het even kan voor de zekerheid met een andere kabel. 

We wachten je reactie af, dan kunnen we verdere stappen ondernemen.

 

En ja, dit gaat in een stad als Amsterdam net zo. Op het moment dat er een algemene storing is gaan we daar eerst mee aan de slag. Dit omdat in de meeste gevallen dat dan de oorzaak is. En als de storing dan is opgelost, dan kunnen we kijken wie er nog problemen ervaart, en waar die dan vandaan komen.


Hi @gklijn, hoe is het nu met je verbinding? Heb je nog verdere hulp van ons nodig of is alles weer in orde?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Beste KPN, de storing is inderdaad verholpen en nee, in Amsterdam gaat het niet zo. De monteur heeft op dinsdag eindelijk een gat gegraven en de koperleiding gevonden, deze bleek gebroken. (zaterdagmiddag is er bij mijn buren een monteur geweest die al gemeten heeft dat hij gebroken was en op welke afstand vanaf het huis de breuk zat). Dat graven gebeurde pas na 4 dagen! Op maandag was de storing opeens verholpen, terwijl er pas dinsdag is gegraven. De kabel was gevonden en kon hersteld worden…...op woensdag. Het was tegen 1600 uur, dus de dag zat erop.

Als er een wijk in Amsterdam zonder internet/tv/telefoon zou zitten en  iet een paar huizen in een polderweg, was het echt anders gegaan. Nu klagen er maar 10 mensen in plaats van 1000.

 

Zodra ik afscheid kan nemen van KPN gaat dat gebeuren, ik vind dit echt stijlloos, maar helaas is er nog geen mogelijkheid.

 

Met een groet,

Gertjan