Skip to main content
Vraag

Vandaag alles aangesloten, FTU blijft zoeken naar connectie

• May 13, 2026
  • 9 reacties
  • 81 keer bekeken

Ik heb een vraag

Ik heb vandaag mijn spullen binnen gekregen van kpn en alles aangesloten maar nu blijft het internet lampje op mijn modem knipperen en blijft mijn glasvezelkastje zoeken  naar connectie maar niemand weet wat het probleem kan zijn.

9 reacties

JanD
Superuser
  • May 13, 2026

Beste ​@Remcotjuh vanaf welke datum is je abo actief en heb je van KPN al een mail of SMS gehad dat je verbinding actief is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2026

We hebben vanmorgen een smsje gehad en een mail

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2026

Vandaag is ook de start datum van het abo

JanD
Superuser
  • May 13, 2026

Beste ​@Remcotjuh haal de glasvezelkast eens minimaal 2 minuten van de stroom en herstart 

Geef daarna de modem een herstart.

Als het werkt, opgelost.

Werkt het nog niet, even bellen met 0800 0402 24/7 bereikbaar voor storingen en meld geen internet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Remcotjuh, welkom op de KPN Community en welkom als klant van KPN. Kun je inmiddels gebruik maken van jouw KPN abonnement? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2026

Hallo Jeroen ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn abonnement. 

JanD
Superuser
  • May 16, 2026

Hallo Jeroen ik kan nog steeds geen gebruik maken van mijn abonnement. 

Beste ​@Remcotjuh even bellen met 0800 0402 en zeggen geen diensten of geen internet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 16, 2026

Ik heb dit gedaan en ze weten niet waar het aan ligt  ze hebben mee gekeken en komen er niet uit nu komt er een monteur 28 mei tot die tijd geen internet en tv.

JanD
Superuser
  • May 16, 2026

Beste ​@Remcotjuh was je eerder klant bij een andere provider? Als je dan van de overstapservice gebruik hebt gemaakt moet alles bij je oude provider nog werken en stopt pas as KPN een seintje geeft dat alles werkt.

Â