Skip to main content
Antwoord

Vandaag zou internet actief worden. SMS nog steeds niet ontvangen

• May 30, 2025
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Mijn KPN aansluiting tv en internet zou vandaag actief zijn maar heb geen sms ontvangen. Vanmorgen alles aangesloten en 2 x telefonisch contact gezocht met de klantenservice. Kreeg beide keren te horen dat ik vandaag het sms’je zou krijgen. Ik zou einde van de middag teruggebeld worden maar dat is ook niet gebeurd. Nu is het 23:30 uur maar nog geen sms ontvangen….🥹

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Momb, welkom op onze community! Werkt alles inmiddels of heb je in ieder geval al iets meer duidelijkheid?

Onze online installatiehulp zou een heel eind moeten helpen. Ook als er iets niet goed loopt met de levering kun je daar de volgende stappen ondernemen.

Mocht je er daar toch niet uit komen kun je ook online een belafspraak maken!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 30, 2025

En de diensten zijn nog niet actief?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2025

@Leen59 nee beide diensten zijn niet actief 😣

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Momb, welkom op onze community! Werkt alles inmiddels of heb je in ieder geval al iets meer duidelijkheid?

Onze online installatiehulp zou een heel eind moeten helpen. Ook als er iets niet goed loopt met de levering kun je daar de volgende stappen ondernemen.

Mocht je er daar toch niet uit komen kun je ook online een belafspraak maken!