Skip to main content
Antwoord

Vannacht heeft mijn Experia Box V10 een update gehad, nu werkt niets meer

• November 6, 2025
  • 2 reacties
  • 98 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Afgelopen nacht een update gehad van de software op de Experia V10 Box (en neem aan de experia wifi punten).

maar werkelijks niks werkt meer.

• niet meer mogelijk te verbinden met wifi
  • geen tv
  • bekabelde internet geen verbindingen naar buiten mogelijk
  • bricked iPhone die halverwege een update geen internet meer had

wat een shit show dit.

inmiddels in elke mogelijke combinatie al stekkers uit stopcontacten gehad, resets gedaan met 0 resultaat.

Volgens de lampjes en modem inlog pagina zijn alle systems go, maar zoals aangegeven niks werkt meer.

bijna zover dat ik alle KPN rotzooi bij de weg zet….

Ik sta open voor andere suggesties.

Beste antwoord door Marlon92

Heb je Experiabox al gereset naar fabrieksinstellingen? 

Als je met een pc of laptop een bekabelde verbinding maakt, gebruikt deze pc/laptop dan DHCP om een ip te verkrijgen van de Experiabox? Je hebt geen vaste ip adressen ingesteld?

2 reacties

• Antwoord
  • November 6, 2025

Heb je Experiabox al gereset naar fabrieksinstellingen? 

Als je met een pc of laptop een bekabelde verbinding maakt, gebruikt deze pc/laptop dan DHCP om een ip te verkrijgen van de Experiabox? Je hebt geen vaste ip adressen ingesteld?

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 6, 2025

Had bijna hetzelfde probleem alleen deed kabel internet het nog wel. Na een gewone standaard reset nog steeds geen wifi en wifi stond uit op router ivm 3 experiawifi punten. Wifi op router aan en had daar in ieder geval wifi maar extenders deden niets. Die ook stuk voor stuk gereset (net als vorig jaar) maar deden nog steeds niets. Toen bij pc naar 192.168.2.254 van router gegaan en heel nieuwe site (software) ineens en inloggen met standaard wachtwoord onmogelijk. Na wat geklik ineens de optie inloggen@v10 wachtwoord en ja daarmee kwam ik erin. Kon toen niet vinden om die standaard ww naar de mijne te maken en heb de service desk gebeld met de gsm. Daar vertelde men mij dat ik de reset knop net zo lang vast moest houden totdat de power led rood werd. Tijdens het bellen dat gedaan en na een minuut nog steeds een groene led en vertelde dat aan de medewerker, die zei moet even overleggen en in de wacht gezet, ondertussen had ik de resetknop nog vast. Ineens ging de groene p-led uit en ging service en wifi rood branden en begon een andere led groen te knipperen. Dus reset los en na een poos alles weer groen brandend. Toen naar pc en opnieuw inloggen en warempel de pop-up om wachtwoord aan te passen, en oude inloggen@v10 en daarna 2 mijn nieuwe. Misschien werkt dit bij jou zo ook ?

O ja de wifi 2.4 en 5G op extenders moet je in de router nu ineens handmatig aan zetten en dan werken die ook weer.

Maar problemen bij mij met portfowarding nu nog steeds niet opgelost ondanks dat ik gevonden heb om via service>nieuw bij instellen daar mijn ipcams toe te voegen.

Zou bijna zeggen zoals gewoonlijk weer een hoop werk na een update, en men durft van KPN rustig te zeggen in andere topics na een update gebeurd dit niet weer , nou ik weet nu wel beter.