Skip to main content
Beantwoord

Varkenssnuit blijkt niet te kunnen, monteur komt voor installatiegarantie, gaat dit geld kosten?

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

Dag 

ik ben nieuwe klant bij kpn en er komt een monteur. Toch zit het mij niet lekker. Ik heb geen ISRA punt in de meterkast. Voordat ik internet mobiel afsloot héb ik alles nagevraagd.

De varkenssnuit kon prima, maar nu blijkt dat het niet kan?

Kan iemand mij aub of het wel kan, ik heb de V10 en Y kabel, 

ben zo bang dat het mij veel geld gaat kosten ze zeiden installatie garantie…

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@RicoHeerlen 

Ik lees dat je een Y-kabel en een Experia Box v10 hebt gekregen. Dat betekent dat je pairbonding krijgt om voldoende snelheid te hebben. Het getoonde aansluitpunt (de varkenssnuit) is daarvoor niet geschikt. De monteur komt bij jou om dit aansluitpunt te vervangen. Dit valt onder “installatie garantie” en is kosteloos voor jou.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 22, 2025

Hallo ​@RicoHeerlen 

Ik lees dat je een Y-kabel en een Experia Box v10 hebt gekregen. Dat betekent dat je pairbonding krijgt om voldoende snelheid te hebben. Het getoonde aansluitpunt (de varkenssnuit) is daarvoor niet geschikt. De monteur komt bij jou om dit aansluitpunt te vervangen. Dit valt onder “installatie garantie” en is kosteloos voor jou.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 22, 2025

Oké 

word dan de wanddoos op de foto vervangen?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 22, 2025

Dat klopt.

De monteur komt bij jou om dit aansluitpunt te vervangen. Dit valt onder “installatie garantie” en is kosteloos voor jou.

• May 22, 2025

Oké 

word dan de wanddoos op de foto vervangen?

Ja. Dat word zoiets:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2025

“Het is volstrekt onacceptabel en onbehoorlijk hoe wij vandaag door KPN zijn behandeld: ondanks herhaalde toezeggingen dat de monteur vandaag zou komen – waarvoor wij sinds 08:00 uur thuis klaarzitten en zelfs extra hulp hebben ingeschakeld vanwege de progressieve spierziekte van mijn vrouw – worden wij nu, na uren wachten en tegenstrijdige informatie, simpelweg afgebeld met de mededeling dat het pas volgende week wordt geregeld. Dit is niet alleen klantonvriendelijk, maar getuigt van een schrijnend gebrek aan respect voor gemaakte afspraken en persoonlijke omstandigheden.”

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic hierover